středa 19. září 2012

Tipy na dobré čtení

Včera jsem byla v kině na Expendables 2 a musím říct, že to byla pěkná akční "oddychovka" se spostou známých tváří, a i když Bruce Willis, Sylvester Stallone ani Jean-Claude Van Damme nejsou žádní mladíci, je na co se dívat! :D Ještě předtím jsem se ale stavila v knihkupectví, kde mě málem ranila mrtvice, protože mi nabídli speciální akci, že když se zaregistruji do jejich knižního klubu, dají mi slevu 50% až na tři knížky při prvním nákupu. No a co myslíte? Jistě, že jsem neměla problém si vybrat a tady se můžete podívat, co jsem nakoupila :-)


Hunger Games, Aréna smrti - Nedávno běžel v kinech stejnojmenný film, zatím jsem ho neviděla, ale chystám se na to hned po přečtení knihy

Promyšlené vraždyAgathy Christie  - pro fanoušky Agathy je to naprostá nutnost, již druhý díl, první se jmenoval Utajené zápisníky Agathy Christie

Prasklé zrcadlo - detektivka z řady Slečna Marplová od A.CH

Kolumbova záhada - naprostá novinka dobrodružné literatury

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images