pondělí 15. září 2014

Fashion Monday: Dny Marianne



Díkybohu, že už je víkend za námi. Už dlouho mě takhle nebolely nohy. Pokud nežijete na Marsu, určitě jste zaznamenali davové šílenství ve většině nákupních center v ČR, fronty několik (desítek) metrů dlouhé a velké červené plátěné tašky v rukách většiny něžného pohlaví. Všechny tyto věci mají jediného jmenovatele, a to je akce Dny Marianne. Letos jsem měla možnost vyzkoušet si v tyto dny i opačnou pozici, než je zákazník, a to prodavačka a řeknu vám, je to peklo. Lidi hlavně dámy jsou jako pominutí, běhají sem a tam, všechno oblečení pečlivě naskládané rozhrabou, chovají se k tomu jako ke kusu hadru na podlahu, ležet to nechají naruby na zemi v kabinkách s krásnými oranžovými skvrnami od make-upu. No děs běs. Ale abych jen nenadávala na ostatní :D já jsem samozřejmě slevám na nové kolekce taky neodolala a v sobotu se vydala na obhlídku. Byla jsem až nad očekávání úspěšná a bankovnímu kontu jsem uštědřila pěkných pár ran.


Nejvíc jsem si toho pořídila v H&M, klasická basic trička se v těhle akcích vyplatí, v klasických slevách se totiž moc neobjevují. Klobouk jsem měla vyhlídnutý už delší domu v Lindexu, plnou cenu bych za něj nedala, ale s příjemnou 25% slevou už jsem se z něj radovala jako malá (světle modré kalhotky s ananásky už byla jen třešnička na dortu). Sea salt sprej od Tony&Guy je z Douglesu, taky jsem ho chtěla už dlouho, ale přeci jen když víte, že přijdou tyhle slevové dny, není vám tolik líto si počkat a ušetřit tak několik desítek (stovek, tisíců...) korun. Doufala jsem, že si koupím ten větší, ale byl bohužel vyprodaný, tak ho alespoň vyzkouším, jestli mi bude vyhovovat. Rtěnka od Bourjois je pěkná nude barva a jako dárek jsem k ní dostala koupelovou smradlavou pěnu. Čistící gel sice nebyl pořízen za kuponky Marianne, ale byl taky v akci a o to přeci jde. Je to výrobek na měsíc září od Biodermy za 99,- No nekup to! 









Co jste ulovili ve Dnech Marianne vy? :)

4 komentáře:

  1. Super úlovky, já jsem nakupovala kosmetiku a kabelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) viděla jsem obrázek na instagramu, bude ukázka, co bylo v taštičkách? :)

      Vymazat
  2. Parádní úlovky :-), sama jsem tyto DNY jednoduše nemohla přejít a také si něco pořídila :-D:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images