neděle 30. září 2012

Prostě a jednoduše tak.

Předem bych se strašně chtěla omluvit za svoji dlouhou nečinnost, ale v posledním týdnu se toho tolik událo. Stěhovala jsem se na kolej, měla první týden školu a musela jsem toho  tolik, zařídit, vyřídit, udělat a koupit. Proto jsem ale vůbec neměla čas prakticky na nic. Mám pro vás spoustu článků předpřipravených, ale do každého mi vždycky něco chybí. A abych vám to vynahradila, hned teď vám ukážu několik málo nových věcí, co jsem si pořídila. Doufám, že máte new in články rádi, vím, že někomu vadí, ale já se vždycky ráda podívám, kdo si co nového koupil a třeba se i inspriruji pro sebe. A hned večer vám přinesu recenzi na poslední produkt z řady Essence My skin, který vlastním.


Samozřejmě, že vše otestuji a co nejdříve vám vše ukážu detailněji a v plné kráse! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images