úterý 18. září 2012

Oční roll-on


Další z řady produktů Essence My skin, který jsem se rozhodla vám ukázat je tento chladivý okurkový roll-on.



Co slibuje výrobce?
Tento chladivý oční rol-on přináší rychlé vypnutí a intenzivní hydrataci kůže. Chladivý gel, obohacený o okurkový extrakt, redukuje kryhy pod očima a první známky únavy.

Co říkám já?
Abych pravdu řekla, nevím, jestli se k tomu dokážu objektivně vyjádřit. Je to první roll-on, který jsem vyzkoušela, a tak nemám s čím srovnávat. Ale jelikož jsem od něj neočekávala žádné zázraky, tak možná proto mě paradoxně docela mile překvapil. Nepoužívám ho každý den, protože na to dost zapomínám, ale určitě minimálně ob den ano nebo po vydatnější party :D Večer, když jdu spát, tak ho nanesu na dolní oční okolí i nadočnicový oblouk a nechám zaschnout a vstřebat se. Ráno se mi potom zdá, že je tam kůže hladší a jemnější a i korektor líp drží a kruhy pod očima jdou lépe zakrýt.
Myslím, ale že kdybych se probudila po opravdu probdělé noci, tak jen tohle mi nepomůže. Jistě je velice osvěžující a příjemný, ale pytle pod očima sám o sobě nevyzmizíkuje.




Jak už jsem řekla  nemám tolik s čím srovnávat, proto bych udělila 4/5. Příjemně ochladí, vůně je taky velice pěkná a nějaký efekt je taky patrný. Protože co se týče péče o oční okolí moc zkušeností nemám a zatím asi nehodlám investovat do něčeho dražšího, tento roll-on mi vyhovoval.


Používáte krémy na oči nebo roll-ony pravidelně? Zdá se vám, že zabírají?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images