pondělí 10. listopadu 2014

Photo diary


Dnes nebude žádné stěžování si na něco, dneska budeme jen oochat a aachat! Připravila jsem si spoustu fotek, které se mi náhodně nashromáždily ve foťáku nebo iphonu, a když si je tak prohlížím, napadane mě vždycky, že se nemám vůbec špatně a vlastně si ten život docela užívám :)


Na 28. října za mnou do Prahy přijela kamarádka a udělaly jsme si krásný den procházkou po historickém centru, něco dobrého jsme snědly a vypily a celou návštěvu zakončily couráním po obchodech a dortem ve Světozoru. A to je vždycky dobrý konec dne.


Nový byt s sebou přináší i potřebu nových dekorací. Pořídila jsem si tedy tuhle dřevěnou mísu a svíčku z Ikea a tyhle "cetky" z jednoho menšího obchůdku. Ta zlatá už se hodí i k Vánocům. Minulý týden jsem ještě v NanuNana objevila krásný tác se svíčkami s dalšími krásnými věcičkami, který by se jako vánoční dekorace báječně hodil.


Bohužel jsem chudý student, takže pro mě pravá Pandora nepřichází v úvahu a dostávat pak stejně jenom ke každé příležitosti jeden korálek? No na to jsem zas moc velký mamonář a stěžovala bych si jako Dudley Dursley, že letos mám jen 38 dárků místo 39 :D Připadla pro mě tedy možnost náramku ve stylu "pandora", objednaného na stránkách panidora.cz a jsem naprosto nadšená. Můžete si vybrat tolik různých korálků za tak super ceny, že budete nadšením skákat do stropu.


 A co by to bylo za post, kdyby se v něm neobjevila aspoň trocha jídla? Párkrát jsem si udělala ovesnou kaši. Vždycky ji musím mít ale něčím zpestřenou, skvěle mi k tomu poslouží banán, čokoláda, jablko, burákové máslíčko nebo skořice.


Když se mi ale nechce vařit kaše, sáhnu po super musli z Lidlu nebo od Mixitu a k tomu zelený čaj v mém oblíbeném hrnečku s Malým princem :)

  


Když je ale trochu času nebo víkend, dám si na té snídani ještě víc záležet a udělám lívanečky s javorovým sirupem nebo míchaná vajíčka se zeleninou.




Jak si užíváte podzim vy? :)

7 komentářů:

  1. same mnamkove jedla :)


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jo, jak na to koukám, dala bych si hned taky znova :D

      Vymazat
  3. Super článek, mamonář Dudley Dursley pobavil :D :D :D Já mám z Pandory jeden korálek - andělskou rybu, protože souvisí s manželovým a teď už tedy i mým příjmením :) Ale nosím ji na krku a náramek neplánuji, je to šíleně drahé... tenhle je moc pěkný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak když to má nějaký takhle symbolický význam,tak je to pěkné, jinak je to mimo moje možnosti, bohužel :D

      Vymazat
  4. Podzim si celkem užívám:) Díky teplému počasí se člověk více vyskytuje venku:)
    V praze jsem byla minulý víkend a musím říct, že je hrozně náročně odolávat všem těm lákadlům ve formě zákusků, kebabů, zmrzlin, pizzy, káviček..:D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Proto se většinou ani odolávat nesnažím :D

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images