pondělí 10. září 2012

Dny Marianne

Ani já jsem se nenechala zahanbit a o víkendu vyrazila na megavelké nákupy, během nichž všechny majitelky slevových kupónků z časopisu Marianne zažívaly doslova "zářijové Vánoce" :D Kosmetiky jsem doteď nakupovala poměrně hodně, jelikož se od konce září stěhuju napolo na kolej do Prahy. (Co nevidět se tu rozhodně objeví článek na téma, co jsem si s sebou musela sbalit na kolej :-) Proto jsem se rozhodla, že si přece musím koupit i nějaké nové oblečení, abych v naší metropoli dostatečně zazářila :-)

Přináším vám tedy fotky toho, co jsem během dní Marianne nakoupila, doufám, že omluvíte mizernou kvalitu, ale můj foťák není nejlepší a já jsem taky uplný nováček, co se týče bloggování :-)

Všechno pohromadě, ještě nevybaleno :-)


 Orsay - barevných svetříků není na podzim nikdy dost a malinová kabelka rozzáří nějaký nude outfit

H&M - na fotce vypadá tričko růžově, ve skutečnosti je spíše lososové a lehká krajka na rukávech mu dodává šmrnc; bílý oversized svetr s perleťovými proužky mě zaujal na první pohled, protože jsem milovnice především pohodlného oblečení; mentolové tílko už taky nebude problém s čímkoli zkombinovat :-)
U šperků poslední dobou nejvíc vyhledávám peříčka, proto to ani tentokrát nebyla vyjímka :-)

Tohle je můj nákup z Kenvela, sice tam nebyla sleva z Marianne, ale bylo mi líto to sem nedát, protože tam mají i tak pěkné slevy, kalhoty za 350,- a podprsenka za 99,-

A nakonec už přidávám fotky kožené bundy s kožíškem z Reserved, která má parádní střih a je hrozně příjemná a bot z CCC, které jsem už dlouho sháněla a jsou naprosto dokonalé. Mohlo by se stát, že podpatek je totálně vražedný, ale jelikož je i podrážka na špičce vysoká, tak to není tak hrozný :-)
Hlavní je, že když jsem si to obojí na sebe vzala, připadala jsem si jako bych právě přiletěla z Manhattanu z natáčení GossipGirl :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images