pondělí 17. září 2012

Essence hydratační krém

Jako první ze slibovaných Essence výrobků jsem se rozhodla přinést vám Moisturizing cream-gel z řady My skin. 

Co slibuje výrobce? (koupila jsem ho v Něměcku, takže si tak volně překládám z aj a nj dohromady)

Tento energizující gel-krém je intenzivně hydratační a obsahuje světlo odrážející pigmenty, díky kterým nechává pleť rozjasněnou. vzácné aktivní látky, obohacené o limetku a okurku, nabízí pleti 24 hodinovou hydrataci a nechávají jí krásně svěží, jemnou a prozářenou. Obsahuje ochranu před UVA/UVB zářením a má nádhernou ovocnou vůni.

Měli bychom oplikovat ráno a večer na tvář, krk a dekolt.

Co si myslím já?
Tak abych byla upřímná tento krém mě zklamal na celé čáře. Vždycky jsem si přála řadu My skin vyzkoušet, podle mnohých je vynikající a podle mých dalších zrecenzovaných produktů poznáte, že opravdu celkem dobrá je, tento krém se však posunul až na dno mé kosmetické taštičky a myslím, že ho asi nevypotřebuji.


Abych ale začala nějak konstruktivně. Že má gelovo-krémovou texturu, no dobře. Mě se ovšem zdá spíše dost vodový a do pleti se mi opravdu špatně vsakuje. Musíte tedy roztírat, roztírat a roztírat a pak možná se tam něco vsákne, hned ale o několik desítek minut později se dostaví pocit pnutí, což je u hydratačního krému docela neobvyklé. Jaký je tedy stupeň hydratace? Pro mě nulový.

Co se týče prozáření, tak s tím můžu víc než souhlasit, jelikož krém obsahuje menší třpytečky, které, když ho dostatečně nevetřete, jsou na obličeji patrné, doporučila bych ho spíše na léto, kdy vyvolá zdání pěkně opálené zdravé tvářičky.

Jako poslední bod bych zmínila vůni, která je opravdu velice příjmemná okurková a velice svěží. Balení normálka, ani neurazí, ani nenadchne, ale co bych mohla po krému za 2 eura chtít že?

No suma sumárum, vyzkoušela jsem a to mi opravdu stačí. Nevím komu bych tento krém doporučila, protože pro suchou pleť by to byla tragédie a pro mastnou také, protože i ta potřebuje hydrataci a tenhle krém ji bohužel nezaručí.
Nechci ho úplně pomluvit, pro mladší holky, co mají pleť v pohodě, jen se rády něčím natírají pro lepší pocit (což vůbec není na škodu) bude asi dostačující, tam není důvod utrácet majlant za krémy. Já sama si taky nepotrpím na krémy za tisíce, ale když srovnám s mou oblíbenou péčí od Ryora, tak není co řešit.

Celkově bych ohodnotila  2/5   bodů za pěknou vůni a vcelku hezký obal, sama bych si ho už ovšem znova nepořídila.







Vyzkoušeli už jste řadu My skin? Máte podobně hroznou zkušenost s jakýmkoli jiným krémem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images