pátek 10. května 2013

New in

Zdravím!

Vím, že se tu víc než často objevuji stále s new in, ale neměla jsem teď nejlepší období, navíc se blíží i zkouškové, a tak jsem si zkrátka potřebovala dělat samé radosti. Nadělila jsem si nové plavky a hodinky a také něco z kosmetiky.
Na focení outfitů nemáme moc počasí a i recenze dost zanedbávám, ale brzy to napravím, mám nachystanou jednu na paletku očních stínů, pak taky na velice dobrou čistící pěnu a slíbím vám i vámi žádaný salt sprej. Pokusím se vám to tedy takto vynahradit :-)

Tady už můžete mrknout, co mám nového :-)

 Neodolala jsem duo packu od Maybelline - chtěla jsem ty nové růžové Color tattoo a jelikož The Rocket Mascara je stále moje oblíbená řasenka, byla to už jen třešnička na dortu. Essence limitka mě nejprve nechávala docela chladnou, ale spoustu bloggerek psalo o té tvářence v superlativech, takže jsem neodolala a lak ve světle zelené jsem přihodila jako takévý jarní bonus. NYC bronzer Sunny je výsledek masáže youtube, Rimmel Apocalips v odstínu Celestial taktéž a sérum na řasy od Dermacolu už jsem jednou měla a moc mi vyhovovalo, ale bohužel jsem ho ztratila, a když bylo v Rossmannovi ve slevě za nějakých osm pětek, nebylo, co řešit.
Dvě nová BBčka, Dream Girls od Skin79 mám už podruhé, to svědčí o mé spokojenosti a Lioele Beyond the Solution je údajně z těch tmavších odstínů, na léto až budu trochu opálenější je to ideál.

A jako poslední paletka SUGARlicious od Benefitu, tohle byl zcela neplánovaný nákup. Měla jsem 20% kuponky do Sephory a šla jsem si tam pro High Beam a najednou tam vidím: High Beam za 710,- a tuhle pateku za 800,-. No samozřejmě jsem si musela vzít to, kde je toho víc :D Je tam High Beam, Benetint, Sugarbomb tvářenka se štětečkem a lesk na rty Sugarbomb, vše v mini verzi.

Taky povolujete uzdu své peněžence, když se vám moc nedaří?

4 komentáře:

  1. Konečně někdo taky napsal, že se blíží zkouškové, stejně jako mně..já totiž všude jen čtu, že je zkouškové u konce a že mají prázdniny a vždycky závistivě valím oči :).
    Taky bych chtěla vyzkoušet Dream girls BB..a tuhle Benefit paletku mám a tvářenka už je vydřená do dna, je super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaktože někomu už skončilo zkouškové? :D to jim semestr trvá měsíc,nebo co? :D Dream girls jsou vážně dobré, pokud hledáš něco s dobrým SPF a přirozeným vzhledem, krytí spíš nižší střední a tvářenka Sugarbomb mě teda taky úplně okouzlila :-)

      Vymazat
  2. Na tuhle paletku si brousím zuby :D A ta sada řasenky + CT se mi taky moc líbí, nad tou růžovou jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem si řekla, že nevím, jestli bych jí využila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako mě hodně zaujal ten růžovo zlatý odstín, koukala jsem, že podobnou barvu má Clinique ten oční stín v tužce (obdoba chubby sticků)a na obrázcích vypadal skvěle, ale když jsem to zkusila na sobě,tak žádná sláva, tak uvídím,jak tomu dám ještě šanci :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images