pátek 14. září 2012

New in

Znáte ten pocit, kdy se vám zdá, že nic nevychází? Že všechno o co se pokusíte, je prostě odsouzeno k zániku? Nic se nedaří a ani vyhlídky nejsou o moc lepší? Tak přesně takhle si připadám a jediná věc, která dokáže mojí ztrápenou dušičku aspoň trochu potěšit je nakupovací terapie... Když si uděláte něčím pěkným radost, protože nic jiného vám holt nezbývá. Proto jsem včera vyrazila do Sephory, abych na popud Rendy omrkla akci "staré za nové". Naprosto s ní souhlasím, že takové akce se musí pořádně využít, tak jsem si tam taky něco vybrala a protože si už teď nadávám, že jsem si toho mohla koupit víc, asi se tam ještě do konce týdne zastavím :D

A tady je můj nákup - vyměnila jsem tekutý make-up od Avonu za sypký minerální v odstínu peach a starou tužku na oči za tuto Crayon jumbo pencil v odstínu 05 beige.


                       Jako dárek jsem k tomu ještě dostala lízátko a nový make-up od Heleny Rubestein

Minerální make-up jsem ještě nikdy neměla, tak doufám, že si s jeho aplikací dobře poradím. A tuto tlustou tužku na oči už jsem si dlouho přála, když spěcháte krásně vám nahradí oční stíny, nebo jen projasníte oko tlustší linkou. Měla by být voděodolná, takže se nebojte, ozkouším a ještě do 30. září vám dám vědět, (to akce končí) jak mi co vyhovuje, abyste i vy měli šanci, si ještě pro něco zaběhnout :-)

Cestou domů jsem to ještě vzala přes DMko, kde měli ten nový hydratační krém od Dermacolu ve slevě za 179,-. Četla jsem na něj vcelku dost pozitivní reakce, tak jsem ho přihodila do košíku. Pak jsem vzala i tenhle třpytivý balzám na vlasy od Elséve, který slibuje údajně oslnivý lesk bez zatížení, a jelikož mám teď vlasy po létu a vysoušení dost mdlé, slibuji si od něj dost :D No a nakonec, když už jsem si koupila ten minerální make-up, tak abych měla něco spešl čím ho nanášet, koupila jsem i tenhle štětec (má být původně na pudr) od Catrice. Je úžasně měkkoučký, tak doufám, že to s ním půjde.



Maté už s těmito produkty nějaké zkušenosti? Vyhovuje vám minerální make-up?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images