neděle 7. dubna 2013

Spring calling

Ahoj!

Abych pravdu řekla, toho počasí už mám plné zuby, jsem přejetá, protivná, věčně unavená a nejradši bych pořád jenom jedla. Chtěla bych se už zbavit všech huňatých svetrů a konečně nahodit kožené bundičky a kabátky a baleríny. A protože je teplo v nedohlednu, chci si jaro přivolat alespoň fotkami svého nového oblečení, které na mě ze skříně jen smutně kouká.

 Reserved

 HM

 Pimkie

 Orsay

 Rainbow

 Aeropostale

 Pimkie a HM

 Target

 HM

 HM

House a Centrury21
Jestli se vám zdá, že převažují zmrzlinkové barvy s oranžovou a růžovou, tak máte pravdu, to je tak, když se člověk dostane do víru nakupování a zapomíná, co si to už vlastně pořídil :D

8 komentářů:

  1. krásný věci! fakt nádhera! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páči sa mi hlavne tá oranžová kabelka a aj kabátik z pimkie :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, je mi z toho úplně smutno, že to nemůžu nosit a chodím se na to oblečení jen do skříně dívat :D

      Vymazat
  3. podla mna su tie farby krasne, teraz na jar idealne:), uz sa tesim na outfity!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já už se taky těším až začnu vše nosit :-)

      Vymazat
  4. Ty korálové? šatičky z HMka jsou krásný :).

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images