pátek 12. dubna 2013

Maybelline Rocket Volume



Pěkný den!

Dneska bychom  se podívali na zoubek zatím ještě vcelku nové řasence od Maybelline  The Rocket Volume. Poprvé jsem jí viděla na jednom videu od Ingrid (missglamorazzi), která ji moc chválila. A jelikož mi všeobecně řasenky od Maybelline vyhovují, bylo mi jasné, že ji budu muset vyzkoušet. A jistě je vám už jasné, že když se objevila ve dvojích oblíbencích měsíce, rozhodně ji pomlouvat nebudu! :D


Abyste si ještě udělali správný obrázek, musím vás seznámit se svým typem řas. Mám jich poměrně dost a jsou i docela dlouhé, můj největší problém je však v tom, že jsou hodně světlé a rostou jakoby "rovně", žádné natočení, nic. Proto od řasenky očekávám, že mi řasy o něco prodlouží a hlavně pěkně natočí a vydrží tak valnou většinu dne.



  • Obal se nese ve stejném stylu jako ostatní maybellinovské řasenky, takový "buřtík" v kombinaci modro-růžová, mě se osobně líbí, ale není to žádný průlom.
  • Kartáček je umělý a poměrně velký s různě střiženými štětinami, krásně vám tedy pročeše horní řasy a v pohodě si poradí i se spodními. 
  • Co se týče zahuštění řas, neočekávejte žádnou hitparádu.
  • Do délky je protáhne slušně.
  • Co je však nejlepší, je její schopnost natočení, z toho jsem opravdu nadšená, protože z mých trsů řas, které jen tak z oka trčí, dokáže udělat opravdu pěkně natošené řasy.
  • Jediné, co jsem schopná jí vytknout, je její "mokrost" a schopnost se do deseti vteřin obtisknout pod oko. Já to řeším tím, že před nanesením řasy trochu přepudruji a pak už s tím nemám sebemenší problém. Někomu se to nemusí zdát košér, ale funguje to.







Ve výsledku tedy nejde udělit než 9/10!

Co vy a řasenky od Maybelline, taky vám vyhovují? Nebo máte jiné oblíbence? :-)

4 komentáře:

  1. Z týhle řasenky jsem byla ze začátku nadšená, ale hrozně mi vadí, jak špatně se odličuje. Hrozně nerada si oko drhnu, takže ji už téměř nepoužívám.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že na odličování není úplně nejlepší. Já jsem si v USA koupila od Neutrogeny nějaký nový odličovač v mléku, že stačí trochu nanést na prsty a celý oční make-up "promnout", člověk sice potom vypadá jako panda :D ale poradí si s touhle řasenkou,tak snad se časem dostane i k nám :-)

      Vymazat
  2. Mám ji taky doma v hnědé variantě a je dobrá, jen na mě moc tekutá, tak čekám až trochu vyschne :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě přišla ze začátku taky trochu tekutější a hodně se mi obtiskávala,ale už je to lepší..přijde mi ale, že všechny řasenky od Maybelline tohle dělají :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images