úterý 11. září 2012

NYC baby pink lak na nehty

I když podle kalendáře už se k nám pomalu, ale jistě blíží podzim a my bychom měly pomalu vyměnit pastelové barvy za nějakou sexy vínově červenou nebo tmavě zelenou, rozhodla jsem se užít si ještě dnes poslední zbytky teplých slunečných paprsků a doladit k tomu i svoje nehty! Tenhle lak jsem si pořídila poměrně nedávno, když v Rossmannu probíhaly 25% na NYC kosmetiku. Žádný lak v takové barvě ještě nemám a i když ho využiju asi zas možná až na jaře, jeho koupě rozhodně nelituji. Nevím, jak vy, ale já se totiž vždycky neřídím barevným laděním ročních období :D

Barvu bych vám popsala jednodušše jako "baby pink" neboli dětsky růžovou s lehkou perletí, je to odstín 258 Prospect Park Pink.

 Jeho výdrž je poměrně obstojná, nepatřím mezi ty, co si kupují laky za několik stovek, protože nevěřím, že co do kvality budou extrémě lepší a nevadí mi si nehty častěji lakovat a zárověň tak barvy měnit. Barva je podle mě úchvatná a jediné, co bych mohla vytknout je fakt, že ač na lahvičce se píše "In a minute quick dry", tak rozhodně do minuty neuschne. Opravdu doporučuji chvíli počkat, protože napoprvé se mi na nehtech z peřiny udělal obtisk.
Už nějakou dobu používám jako podklad  allround talent od Essence studio nails a jsem s ním nadmíru spokojená. Všichni hrozně vychvalují better than gel nails, ale podle mě je možná tenhle ještě lepší a chudáček malý opomíjený. Když si nechcete lakovat nehty na barevno, můžete ho použít jen tak a během pár hodin vám nehty nádherně vybělí a poskytne jim úžasný lesk. Jako vrchní lak bych ho ale nepoužívala, protože je o něco "hutnější" a měl by vám nehty vyhladit, na vrch bych dala něco lehčího, ale to je na každém, co mu vyhovuje :-)

Chcete si i vy podržet ještě chvíli pocit léta, byť jen barvou na nehtech? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images