čtvrtek 2. října 2014

September favourites!


Další měsíc je za námi, utíká to jako voda a za chvilku už jsou tady Vánoce :D Pořídila jsem si pár nových věcí, ale co se týče kosmetiky, tak už tolik neexperimentuji, momentálně mám spíš mánii na oblečení, takže malovátka šla na určitou chvíli stranou.


Po blogové masáži jsem nakonec neodolala a koupila si L´oreal make-up Nude Magique a jsem s ním velice spokojená. Lehce sjednotí, udělá super "satin" finish a o extra luxusním balení se už netřeba zmiňovat. Dále jsem si z podzimní limitky Essence "Hello autumn" pořídila set na obočí a je to jedna z věcí neurazí/nenadchne, není špatný, oceňuji rozjasňovač, který nanáším pod obočí, ale zase mi tam chybí vosk na zafixování.


Na oči jsem používala převážně řasenky L´oreal, a to Volume Million Lashes a novou odnoš So Couture, hlavně ta druhá je opravdu můj velký favorit a za sebe mohu jendoznačně doporučit. Krásně řasy natočí, prodlouží i zahustí. Takže paráda. Na rty jsem si oblíbila Lesko-rtěnko-balzám od Lancome, je to opravdu skvělá multifunkční věc s nádhernou šťavnatou barvičkou. Vlastním celkem dva, tento a jeden ještě ve světlejší růžové v mini verzi, který nosím s sebou v kosmetcké taštičce.


Lak na nehty je také z Essence limitky, starorůžová barva má údajně měnit odstín podle teploty a je skutečně pravda, že když mi bylo teplo, byla barva spíše do oranžova a když jse měla ruce studené, tak zase více do růžova. Body mist od Victorias Secret je spíš takový alltime favourite, nosila jsem ho poslední dobou v kabelce pro rychlé osvěžení a ta vůně (všech sprejů od VS) je prostě omamná, báječná, dokonalá.


Co jste si v září oblíbili Vy?

1 komentář:

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images