čtvrtek 9. října 2014

Co nosím ve své kosmetické taštičce

Abych  na sebe taky něco práskla, jsem trochu voyer. Ne, že bych se vyžívala v koukání do oken cizích lidí, to zas ne. Myslím tím spíš to, že kdykoli se někde objeví post o tom, kde co nosí v kabelce, má v pokoji a podobně, tak se na to vždycky ráda podívám a třeba v tom najdu inspiraci, že i já to či ono nutně potřebuji. Taky jsem velký mamonář (toť přiznání No.2 :D)

Z toho důvodu jsem se také rozhodla dát vám nahlédnout do mé skromné kosmetické taštičky, poskytnout vám možnost stát se na chvíli také malým voyerem ;)


Protože nechci, aby mi kabelka přes den utrhla rameno a zničila mi záda skoliózou, snažím se tahat s sebou jen minimum věcí. V taštičce, kterou jsem si přivezla z Budapešti, mám jen několik málo nezbytností.



Převládají samozřejmě produkty na rty, abych měla přes den možnost si vybrat. Ano, jsem také hrozně nerozhodná a nikdy nevím, co zvolit, ať už se jedná o jídlo v restauraci nebo tak důležitou věc jako je sešit s plameňáky či zebrou. Každopádně nosím u sebe jednu rtěnku - Bourjois v odstínu 26, která je snad ta nejpříjemnější, co vlastním. Potom jeden lesk od Maybelline v odstínu Pink Dazzle (tu barvu prostě zbožňuju) a potom mini LoveLip od Lancome. Poslední dobou trpím i na hodně popraskané rty a koutky, nesmí mi tedy chybět zachránce v tubičce Carmex.


K rychlému osvěžení mám vzorek vůně Fabulous od Victoria´s Secret, jinak sebou většinou nosím i malý růžový atomizér ze Sephory, kde mám body mist také od VS, a to letní limitku Love Spell in Bloom. (Předtím jsem v něm měla Juicy Couture a ať jsem se snažila, jak jsem chtěla, tak jsem tu vůni pořádně nedokázala vymýt a pořád ji z něj cítím, nemáte na to nějaký tip?)

Na ruce tam mám ještě mini Bubchen krém s vůní malin a řeknu vám, radši bych si ho někdy namazala na chleba.


Jaké nezbytnosti nosíte s sebou Vy? :)

2 komentáře:

  1. Já do školy hlavně nosím lůj na rty :), pak hřeben a občas krém na ruce. A když jdu někam na delší dobu, tak ještě i menší parfémek
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vždycky u sebe baby lips a nějaký lesk a pudr :) jinak úžasný věci

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images