pondělí 29. září 2014

Fashion Monday: Mini outfit


Tento víkend jsem strávila na Jižní Moravě na pravé moravské svatbě se vším všudy. Byl to krásný zážitek a absolutně něco odlišného, než na co jsem zvyklá. Celá slavnost trvala prakticky celý den, což znamenalo, že jsme už od rána v podstatě jen jedli a pili slivovici :D Viděla jsem spoustu nových tradic, které se tam dodržují a zase o něco víc poznala tamní kraj a řeknu vám, do Moravy jsem se doslova zamilovala :)
A teď už k outfitu, leží mi ve foťáku už celkem dlouho a bohužel jen pár fotek bylo použitelných (rozuměj jen na pár jsem nespala nebo nedělala podivné pózy :D). Tu košili mám snad už od střední a pořád ji zbožňuji, je hrozně lehká a pohodlná, cvičky jsem nosila celé léto a jestliže podzim nebude úplně propršený, doufám, že je ještě obuji :)


Košile - Tally Weijl
Kalhoty, boty - HM
Kabelka, brýle - Německo

4 komentáře:

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images