pondělí 20. října 2014

Fashion Monday: Favourite pieces

Myslela jsem, že dneska tu přibude nějaký další outfit, ale jelikož byl celý minulý týden ve znamení prohlídek bytů, následného balení a stěhování, nezbyl nějak už čas na to, promenádovat se v pěkném oblečení, místo toho jsem skládala krabice a vytírala podlahy v teplákách. Řekla jsem si ale, že něco je lepší než nic, a tak vám ukážu kombinaci, kterou teď, když je ještě pěkné krásné počasí, nosím skoro pořád. 


Něco podobného jste už mohli vidět přímo na mě před pár týdny také ve Fashion Monday. Boyfriend jeans jsem si pořídila v akci v HM, jsou tak akorát otrhané, mají super modrou barvu a jsou extrémně pohodlné. Pruhované třičko mám už roky, podle toho už taky vypadá, je lehce seprané, ale stejně ho pořád ráda nosím. Slip-ons nebo-li cvičky, jak jsem jim začala říkat, jsem nosila skoro celé léto, protože se hodí téměř ke všemu a vydržím v nich celý den. Stříbrný náhrdelník jsem si pořídila, když byla akce v Six 3 za cenu 2, a doteď se na něj nemůžu vynadívat, jak je krásně barevný a blýskavý. No jo, straka se nazepře..



Vskuvka na konec. I když jsem moc chtěla odolat, podlehla jsem. Markentigová masáž mě přivedla k obřím stojanům s Maybeline Baby Lips. Mám ho už z Německa v barvě Cherry me a ten se mi vůbec nelíbil, dala jsem tedy ještě šanci bezbarvé variantě, a ta je naprosto dokonalá. Krásně hydratuje, taje pod rty a bezvadně citronově voní, bytelné balení už je jen třešnička na dortu.


Jaké jsou vaše oblíbené kousky oblečení a vlastníte taky asi jako půlka republiky Baby Lips? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images