sobota 11. října 2014

Fall Trilogy: Dýně kam se podíváš

Idea "Roční období" Trilogy je převzatá od mé oblíbené youtuberky Esteé, která na svém kanálu essiebutton již loni uvedla Spring a letos,jestli se nemýlím, i Summer Trilogy. Jedná se o sérii článků, které nějak souvisí s daným ročním obdobím. Opravdu se mi tento nápad líbil, tak jsem se rozhodla udělat si také spojí verzi podzimní trilogie, protože podzim, hlavně v podobě jakou má letos, je můj favorit.




A protože tenhle týden opravdu stál za to, na co jsem sáhla to se nevedlo, rozhodla jsem se oblažit sama sebe a dopřát si skvělý dýňový zákusek. S dýněmi se všude roztrhl pytel, takže je to surovina snadno k sehnání a ani zbytek ingrediencí vám nebude dělat problém sehnat. Receptem jsem se inspirovala u Verči z healthylifestylebyme a Markéty z eatrunlove :)

Na větší formu na "srnčí hřbet" či biskupský chlebíček jsem použila:
  • 2 hrnky hladké mouky a jeden celozrnné pšeničné
  • jeden a půl hrnku cukru
  • 3 vajíčka
  • 2 lžičky skořice
  • trochu nastrouhaného muškátového oříšku
  • prášek do pečiva
  • dýňové pyré z půlky menší dýně Hokkaido
  • čtvrtku rozpuštěného másla
  • trochu čokolády nasekané na kousky, trochu ořechů co vám přijdou pod ruku, rozinky
Postup je úplně jednoduchý, stačí jen vejce vyšlehat s cukrem, přidat máslo a pyré (vydlabanou dýni uvařit ve vodě, slít a rozmixovat tyčovým mixérem) a potom postupně přidávat sypkou směs. Čokoládu, ořechy a rozinky dát na konec a péct cca na 180° 45 min, radši to zkontrolujte špejlí, ale nebojte, je to mokřejší zákusek :)





Během toho jsem dělala i dýňovou polévku, a to vám byl taky gurmánský zážitek :) Taky už jste zkoušeli vytvořit něco z dýně?
Třeba Jacka O´Lanterna? :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images