čtvrtek 11. září 2014

Inspiration: Boyfriend jeans



                                                                                                                           zdroj:fabfashionfix.com

Boyfriendy. Bez pochyby jsou hitem už od minulé sezóny a většina lidí, co se o módu alespoň trochu zajímá, má na ně svůj vyhraněný názor. Buď je nesnáší, nebo je miluje. Já jsem se dlouho nemohla rozhodnout, do jakého tábora se zařadím. V překladu vlastně "přítelovy kalhoty" , jejich jméno je však samozřejmě metafora, nemyslí se tím, že vlezete do přítelovi skříně a vytáhnete jeho první odrbané jeany, co spatříte na vrchu hromádky a šup vyrazíte s nimi do práce nebo do města. Pouze lehce pánsky totiž působí. Jejich poznávacím znamením jsou především širší nohavice, které se ale většinou u kotníků zase zužují a dost často i ohrnují a celkově volnější střih. Jinak jsou na tom podobně jako jiné jeanové kalhoty a můžeme je vídat v různých barvách a různých stupních odrbání.

Pohodlnost těchto kalhot se dá považovat asi za největší přednost. Neočekávám, že by mě během dne někde škrtily nebo se zařezávaly. Jsou hravé, stylové a rafinované, to jsou tři slova, kterými bych boyfriend jeany popsala a tři vlastnosti, kterými si mě získaly na svou stranu.

Je spousta možností, jak je nosit a pokaždé můžete vypadat jinak. Jeden den elegantní dáma v lodičkách a druhý den se proměníte v rebelskou divu s converskami a koženou bundou.

Aby vše nepůsobilo příliš "baggy dojmem" vzala bych si k nim osobně upnutější vršek nebo ho alespoň strčila dovnitř. Meze se samozřejmě nekladou, ale jak se říká všeho moc škodí.

                                                                                                                                                           zdroj: cmserendipity.blogspot.cz

                                                                                                                                                                               zdroj: favim.com



Tady je už moje představa. Šla bych do lehce nedbalého stylu v neutrálních barvách. Doufám, že něco podobného na mě budete moci vidět po Dnech Marianne, kdy doufám jedny boyfriendy budou i u mě ve skříni :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images