čtvrtek 4. září 2014

August favourites: beauty & other

Srpen se pro mě nenesl v duchu nějakých velkých nákupů. Co se kosmetiky týče, setrvávala jsem u svých oblíbených kousků, ale po dnešním ránu, kdy jsem s hrnkem čaje projížděla nové podzimní kolekce kosmetiky všemožných značek, myslím, že mi v taštičce přibude nějaký ten nový (snad) zázrak. 


Make- up od Bourjois používám už od jara a myslím, že je to dobrá volba pro světlejší typy. Mám odstín 51, ten se u nás běžně neprodává, ale zahlédla jsem ho, myslím, na parfums.cz. Pleť sjednotí, drobné nedostatky zakryje, to všecko je ok. Vlastně nevím co bych mu vytkla, nedokážu to nějak popsat, je fajn, ale prostě myslím, že tam někde pro mě existuje ještě něco lepšího :D

I když v létě nějak extra horko nebylo, moje smíšená pleť potřebuje zmatnění a k tomu mi dokonale posloužil pudr od Catrice All Matt, ten mi přijde skutečně výborný, zmatní okamžitě na velice dlouhou dobu a neudělá vám z tváře "broskev".

Velice dobrou službu mi dělala také tvářenka od Essence, za tak směšný peníz je to opravdu poklad. Jejich limitované edice mě nechávají ve většině případů chladnou, ale tahle tvářenka z  Me & My ICE CREAM se skutečně povedla. Je to nádherná korálovo-růžová barvička s troškou třpytu, na léto skutečně jako dělaná. Teď ji tedy vystřídají možná o něco tmavší a matnější kolegyně.


Na oči jsem používala jen tužku od Urban Decay 24/7 Naked 3 se dvěma konci. Barvy jsou super, ale za tu pálku bych si tedy rozhodně představovala lepší výdrž. I s bází jsem měla problém, aby vydržela celý den.

Řasenku od Maybelline mám ještě z New Yorku, tahle u nás bohužel není k dostání a za mě velké nadšení, řasenky od Maybelline podle mě patří v drogerii k tomu nejlepšímu, a to že už mi vysychá a budu ji muset vyhodit mi skoro láme srdce :D

Jak jsem se z tužky na oči od UD neposadila na zadek nerozplývala, tak o lesku z Naked řady mohu říct naprostý opak. Je to jeden z top lesků jaký jsem kdy vyzkoušela, je nádherně krémový, vydrží, zaručí vám na puse lesk jako blesk a je to ta barva ve stylu "moje rty, ale lepší".


Tento měsíc a potažmo celé prázdniny jsem lakovala skoro jen s těmito laky - Studio Nails pro white od Essence jako base coat, pak jsem střídala 858 a 859 od L´Orealu a třpytkatý mini lak z H&M.

V Praze jsem se byla podívat na výstavu Andyho Warhola "I´m ok" a bylo to moc pěkné. Jedna nebo dvě místnosti patřili jen obrazům s Marilyn a stylově byly udělané i odpadkové koše jako Campbell´s polévky.



Zbytek už jsou jen takové malé radosti jako koktejly, dort s makronkami ze Světozoru nebo fresh z Fruitisima "Chuť dálek", který jsem si v poslední době tak oblíbila, že za něj utrácím i několikrát týdně :D




Co dělalo v srpnu radost vám? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images