pátek 26. září 2014

Co poslední dobou dělám


Konečně už došlo i na mě a první týden školy je za mnou. Ty tři měsíce utekly jako voda, a i když jsem je trávila převážně na brigádě (abych si mohla dovolit všechny svoje požitky :D), tak jsem nezapomínala na to, že léto je prostě krásná roční doba a je potřeba si ji náležitě užít. A když užívání, tak se vším všudy, hlavně s dobrým jídlem :)


Svačinka ve Světozoru na jednom našem výletu v Praze, nad jejich dortíky a chlebíčky prostě nic nemá.


Jídelna Ikea nabízí docela velkou nabídku jídel a já přesto vždycky skončím u "koňských" kuliček. Prostě ji nemůžu pomoct.


 Nebyl by to den bez pořádné dobré snídaně, i když bych chtěla pečivo trochu omezit, tak takovýmto dobrotám málokdy dokážu odolat.




Arizonu si vždycky koupím čistě proto, že ten obal prostě zbožňuju. Je to narosto geniální marketingový tah a vsadím se, že všichni, co rádi pěkné věci, mají pro toto pití zkrátka slabost.



Dále jsem si pořídila nový zesvětlující šampon od Swarzkopf, je od kadeřnice, běžně v drogerii se neprodává a prý to má být skutečně zázrak. Růžový sprchový gel naprosto užásně voní a byl v Rossmannu ve slevě, takže není co dodat :D


Po těžké dřině je potřeba si občas trošku dopřát, pro nás je to ideální osvěžení a svačinka v jednom, koktejl z Fruitisima. Má klasika je "Chuť dálek".


Protože Pretty Little Liars mají vysílací přestávku a Once Upon a Time ještě nezačalo, hledala jsem nějaký oddychový seriál. Nakonec jsem narazila na Devious Maids, je to trochu ve stylu Zoufalých manželek, k žehlení se to hodí báječně :D


Jako poslední je tu instagramovka s kloboukem, který jsem si pořídila ve Dnech Marianne a nemůžu se dočkat až si ho konečně vezmu ven! Pro sledování na instagramu tam jsem jako lucacuca165 ;)


Jak jste si vy užívali o prázdninách nebo co vás momentálně baví?

2 komentáře:

  1. Mmm, tolik výborného jídla :) Ikeu mám na jídlo ráda moc, já si ale zase většinou dávam nějaký saláty nebo miluju lososový wrap :) Ten čaj Arizona už musím vyzkoušet
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky už se musím konečně rozhoupat k něčemu jinému :)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images