neděle 10. srpna 2014

DM Box!


V dněšní době můžeme na trhu objevit nepřeberné množství různých boxů plných dámské nebo pánské kosmetiky, zdravých či méně zdravých dobrot. Byla jen otázka času, než i nějaká drogerie zkusí vytvořit svou krabičku krásy, a tak se jednoho dne stalo, že jsem na facebookové stránce drogerie DM narazila na soutěž o jejich box. Nejsem si už úplně jistá, jaká byla pravidla, ale nešlo o nic složitého, jen vyplnit nějaký formulář a pak nějakou dobu čekat, jestli jste se staly těmi štastnými a můžete si ve vámi vybrané pobočce vyzvednout svou krabičku. Ani jsem nečekala, že bych mohla vyhrát, ale když mi jedno červnové odpoledne dorazil e-mail, že už na mě čeká, byla jsem velice zvědavá a natěšená, co uvnitř najdu.



Čekala na mě poměrně velká žlutá krabice, nijak zvlášť bytelná, ale momentálně v ní skladuji některé produkty, co mám v zásobě, takže k těmto účelům určitě poslouží. 


Vše bylo zabaleno ze světle žlutém slabém papíru, ovázané modrou stužkou  a navrchu průvodní dopis s popisem všech produktů.



A tady už vidíte, co bylo uvnitř. Zubní pasta Colgate, deodorant Rexona, pleťový krém Balea, šampon Balea, sprchový gel Dermacol, tělové mléko Garnier, lak na nehty Rimmel z kolekce Rita Ora (toto vše v plné velikosti) a dalé pár vzorečků - tělové mléko Weleda, šampon Schwarzkopf a tampony Ria.


Sprchový gel Dermacol jahody-rebarbora mě velice potěšil, v drogeriích jsem na ně narážela často a většina z nich mi hodně voní. Šampon od Balei se mi taky hodil, protože mi můj starý od Aussie zrovna docházel a můžu říct, že za mě obrovská spokojenost, strašně krásně voní, jako moře, a moje požadavky naprosto splňuje. Co mě ovšem zklamalo, bylo tělové mléko od Garnier. Ani nemohu posoudit jeho hydratační schopnosti, ale má tak hrozně silnou pronikavou vůni, která mi bohužel nesedí, že jsem ho okamžitě poslala dál.


Tolik opěvovaný deodorat od Rexony jsem už dlouho chtěla vyzkoušet a můžu se s čistým svědomím přidat do řady spokojených uživatelů, ani kapka potu během celého dne. Tónovací krém od Baleii neurazí ani nenadchne, vypotřebuji ho, ale že bych si z něj sedla na zadek, to ne. Pasta na zuby se hodí vždycky a lak na nehty Rimmel z kolekce Rita Ora je taková pěkná letní růžovka.


Na závěr pár vzorečků. Ty si vezmu s sebou na dovolenou, kdy mě nebaví tahat plné balení čehokoliv.


Myslím, že za cenu 149 Kč nemůžu být víc spokojenější, většina produktů mě potěšila. Těžko říct, jestli to bylo jen letní zpestření nabídky DM nebo bude možné box v budoucnu zakoupit i normálně.

Měli jste to štěstí také vyzkoušet tento box? Co říkáte na jeho obsah?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images