úterý 26. srpna 2014

What I love...about fall

Není to trochu předčasné? V nadpisu podzim a přitom máme za sebou pouze 2/3 astronomického léta. Nevím, jak u vás, ale tady na severu už to vypadá, že konec srpna se ponese spíš v chladnějším duchu a nebude dlouho trvat a vytáhnu všechny svoje kožené bundy, barevné trenchcoaty a huňaté vesty. Zářivé barvy vyměním za tlumenější béžové,vínové a olivové tóny, to vše ve spojení s nestárnoucí kombinací bílé a černé. Tady už se nám tedy rýsuje, co bych chtěla nosit na podzim, něco už jsem si pořídila, po něčem neustále zoufale pátrám... No, uvidíme v září.

Náramek se zámkem už mám doma asi týden a jsem z něj přímo nadšená. Nosím ho buď samotný nebo spolu s hodinkami a báječně dotváří jednoduché outfity. Chlupatou vestu bezpodmínečně potřebuji (aby těm zbylým dvěma ve skříni nebylo smutno). Oversized svetr je jasná volba, kožené šortky by se mi taky líbily, ale pořád si nejsem úplně jistá, jestli je to přesně můj styl a unosila bych je. Kotníkové boty na menším klínku sháním už chvíli a zatím nejsem moc úspěšná, barevně mi v botníku chybí tmavě šedá, tak uvidíme, jestli se zadaří. Burgundy kabelku s hadím vzorem už mám také doma a na podzim je jako dělaná, s černými nebo khaki skinny kalhoty, koženou bundou, jednoduchým tričkem, no nádhera. Celine kabelka je spíš takový výkřik do tmy, moc bych ji chtěla, ale to bych nejdřív musela vyhrát loterii.

Ať už to vezmeme z jedné vody na čisto, tady je i pár kosmetických věcí, které bych ráda ve svém šuplíku uvítala.

O Melted rtěnkách od Too Faced se teď mluví docela dost a je docela pravděpodobné, že neodolám a Melted peony si pořídím ještě za 20% v Sephoře do konce srpna nebo v půlce září na dnech Marianne. Další produkt od Too Faced, paletka Natural Eyes, je naprosto nádherná, ne že bych doma už neměla dost všech těhle hnědých a béžových stínů, ale je to pro mě barva, po které sahám nejčastěji, takže bych ji určitě upotřebila. Parfém Acqua di Gioia od Armani  mi nikdy nevoněl, až teď nedávno mi nabídla slečna v parfumerii lísteček s vůní a najednou je to přesně moje gusto. Svěží vůně, jako po čerstvé sprše. A poslední Chanel Vitalumiere Poudre, no opět výkřik do tmy. Chci ho moc, ale dva tisíce mi přijde na pudr astronomicky moc. No, třeba se dočkám k Vánocům.

Co vy a podzim? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images