čtvrtek 14. srpna 2014

TOP SUMMER 5

Už je to víc jak rok, co se tu objevil článek se stejným názvem a protože dobrých kosmetických vychytávek není nikdy dost, narazila jsem znova na několik věcí, o které bych se ráda podělila.


Šampon Balea se objevil v DM boxu a jsem z něj opravdu nadšená, nádherně voní, umyje taky slušně a zvládnu to po něm i bez kondicionéru, protože se vlasy rozčesávají hezky.
Deodorant Rexona je taktéž z DM boxu a upřímně jsem ho chtěla vyzkoušet už dlouho, ale bylo mi líto dávat tolik peněz za deodorant, takhle ale vidím, že za to fakt stojí. Vůně nádherná, pot žádný.
 Suchý šampon je pro mě celoročně nezbytnost. Kořínky vlasů se mi mastí rychle, ale zbytek vlasů je v pohodě, takže ho mezi mytími občas použiju, navíc dodá vlasů na objemu. Tenhle se jmenuje Amica a je asi nejlevnější a co do obsahu největší, který jsem sehnala. Chce to trochu šikovnosti při aplikaci (snadno se může stát, že si na hlavě vytvoříte velký bílý flek a hodinu to vyčesáváte :D), ale za mě nejlepší. Už jsem vyzkoušela Balea, Syoss, Timotei i všemi opěvovaný Batiste, a tento od Aply za třicet kaček stejně vede.



Z dekorativní kosmetiky jsem vybrala Chubby stick v odstínu Mighty Mimosa. Na léto super věc, dodá trochu barvy, pěkně hydratuje, ještě kdyby byl levnější a mám doma všechny.
CC Eye Cream od Bourjois je taky prima věc, je to hodně lehký korektor, používám ho jak pod oči, tak trochu kolem nosu a na bradu, kde mám kůži vždy o něco tmavší nebo zarudlejší a plní dobrou službu.


Co byste na léto doporučili vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images