pondělí 18. srpna 2014

RANDOM

Prázdniny se nám přehouply do své druhé poloviny a já si konečně užívám dovolenou. Nashromáždily se mi nějaké fotky v iphonu za posledních několik týdnů, a tak jsem si řekla, proč neukázat to, jak prázdniny trávím já :-)

 Když je velký hlad, tak stačí i obyč špagety s kečupem a sýrem :D

 Jiné večery si ale užíváme s vínem, sýry a zase vínem


Obídek - opečená žlutá cuketa s masem a zelenými fazolkami 

 Po náročném výletění se samozřejmě musí doplnit energie!

Bánanovo-ovesno-kokosové lívanečky jsem zkoušela poprvé a rozhodně ne naposledy 

Když je hnusně, tak je nejlepší usadit se se zajímavým čtením, na mnohá doporučení jsem začala i já číst příběhy severských autorů

Kdy je lepší doba rozmazlovat se královskými snídaněmi než prázdniny? :-) 

Vzhůru na cesty! ;-)


Malý tip na výlet
Pokud pocházíte ze severu Čech a máte to blízko do Českého ráje, tak se jeďte podívat do Drábských světniček. Auto můžete nechat na parkovišti u restaurace Krásná vyhlídka a odtud je to necelé dva kilometry lesní cestou k těmto skalám, odkud je nádherný výhled do okolní krajiny. Když vám navíc přeje pěkné počasí, nedokážu si představit lépe strávený den. Po takovém lezení vám samozřejmě vyhládne, takže my jsme se zastavili po cestě domů v Mnichově Hradišti na pozdní oběd v restauraci Plaudit. No ty lasagně do mě zapadly ani nevím jak.







Jak si prázdniny užíváte vy? Máte nějaký tip na další výlet? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images