pondělí 3. listopadu 2014

Fashion Monday: #OOTD


Přijde mi, že každé pondělí si tu musím trošku postěžovat, jak hrozně náročný jsem měla týden. Omílám to pořád dokola, ale nemůžu si pomoct. Jsem pořád v jednom kole. Tenhle víkend bych ale popsala slovy jako plný nervů, nadšení, překvapení, zklamání, únavy, stresu a zároveň radosti. Chystám totiž jednu velkou věc, která by mohla dopadnou následovně: buď splněním mého snu, a nebo taky pěkným fiaskem! Tak držte všichni pěsti, ať je to ten první případ a brzy se dozvíte, oč jde!






Přidávám dnes jen krátkou ukázku oblečení, ve kterém se cítím velice dobře a volím tento styl pokaždé, když mě čeká celý den sezení ve škole a potřebuji něco opravdu pohodlného. V posledních dnech by mi už sice asi umrzly nohy, a proto místo loafers obouvám vysoké kozačky a na koženou bundu přidávám svou oblíbenou "ovečkovou" vestu z minulého fashion postu.





Jaké oblečení volíte vy, pokud se chcete celý den cítit fajn a pohodlí mít na prvním místě? :)

1 komentář:

  1. Outfit je super a držím palce na tu záhadnou událost :) Já většinou volím džíny, svetr nebo tričko a kozačky nebo boty na nízkém podpatku :)

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images