pondělí 17. listopadu 2014

Coffee break


Vždycky na podzim, když se čas už spíše láme v zimu, venku je sychravo, prší a tma je už v půl páté odpoledne, stává se ze mě tvor ryze domácí a venku se snažím trávit času jen, co je opravdu nutné. Ráda za to ale vyhledávám všechny kavárny a jejich sezónní nápoje. A jelikož už máme půlku listopadu, mnohá nákupní centra svítí vánočními světýlky už několik týdnů a řetězce kaváren si pro nás také připravily svou nadílku.



Ve Starbucks jsem zatím ještě nebyla, ale určitě si brousím zuby na jejich medovou čokoládu, zbytek už je pak loňská klasika.




Myslím, že jejich hrnečky, ať už ty porcelánové nebo termo, jsou skvělým dárkem třeba pro sestru či kamarádku a směs pražené kávy jsem loni koupila i mamce a byla nadšená.


Za to v Costě už jsem byla na jejich vyhlášeném perníkovém latté a musím se přiznat, že mě letos trochu zklamalo, protože jediná známka perníku, tam byla asi ta sušenka ve tvaru pana Perníčka :D Určitě mu letos dám ale ještě šanci a taky výbornému muffinu nebo ořechovo - jablečnému dortu.




Nad teplo domova ale není, takže když se mi nic nechce (a že to je teď poměrně často), natáhnu teplé chlupaté ponožky, uvařím čaj do oblíbeného hrnečku s Malým princem a zachumlám se.



 A kdy je lepší doba udělat si čas na čtení než právě v chladném počasí? Já jsem podlehla všeobecnému trendu severské krimi. Od Keplera jsem přečetla všechny čtyři knihy doslova jedním dechem a všechny se mi hrozně líbily, favorit je asi poslední Písečný muž. Tajně potom doufám, že pod stromečkem objevím všemi opěvovaného Nesba nebo nové Poirotovy Vraždy s monogramem.



Minulý pátek jsme si taky udělali malou procházku po Praze a zastavili se v obchodě s čokoládovými bonbóny a jinými laskominami a řeknu vám, zrak mi tam přecházel. Jedna pralinka lepší než druhá.




Ochutnali už jste taky nějaké vánoční nápoje? Co byste doporučili? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images