pátek 21. listopadu 2014

Currently on my skin


Vždy při změně ročního období bychom měli trochu změnit naše zvyky v péči o pleť. Bohužel jsem v tomhle dost nepořádná, takže většinou celý rok používám totéž. Když mi totiž něco sedne, tak jsem tomu věrná (ne jako u dekorativky, kdy mám chuť vybrakovat celou Sephoru, pokaždé když jdu kolem :D) 


Už když jsem Vám ukazovala, co nosím ve své malé kosmetické taštičce do kabelky, tak jste si mohli povšimnout, že mám slabost pro krásné obaly. Tehdy to byla černo-bílá Marylin, a tady ji máme na růžovém pozadí v celé její kráse. Růžová a Marilyn? No vážně, co víc od života chtít? :)


A tady už jsou věci, které používám. Od té doby, co trh s odličovacími prostředky ovládly micelární vody, jsem snad nic jiného nepoužila. Rozdělané pleťové mléko darovala mamince a už se držím jen tohohle zázraku. Vyzkoušela jsem většinu, co nám naše drogerie a lékárny nabízí: L´Oreal, Eucerin, Bioderma,Garnier, Nivea, Bourjois, Dermacol.. Ale nejvíc mi sedí tahle od Mixy (přijde mi asi nejvíc podobná známější kolegyni - růžové Biodermě) mám už minimálně páté balení a je to super rychlé a komfortní. Čistící gel od Biodermy, který byl v akci za 99,- používám večer, když si vzpomenu na dočištění.



Nejoblíbenější krém taktéž od Mixy umí opravdu divy. Krásně hydratuje, člověk se po něm neleskne a navíc tu barvu obličeje postupně skutečně sjednocuje.


Odličovač od Garnier mám už také po několikáté, ty dvousložkové mi celkem vyhovují, nemusím pak totiž oči zběsile drhnout a jednou za týden taky oblažím svou pokožku čistící maskou od Himalaya Herbals. Po ní je pleť hezky vyhlazená, ale jelikož je dost "bahnité" konzistence, koupelna je vždy zaprasená zašpiněná.


Co vy používáte na podzim/zimu? Máte nějaké bezva vychytávky?

3 komentáře:

  1. Vyplati se ten cistici gel od Biodermy? Nebo to zadny zazrak neni? :-)

    http://mysteriousdiary0.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla,tak jsem žádné výrazné zlepšení pleti po používání nezaznamenala, ale je pravda, že ho používám,kdy se mi chce, nijak pravidelně ;-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images