čtvrtek 10. března 2016

Pantone: Serenity & Rose Quartz




Sama jsem se až nedávno dozvěděla, jak to s těmi "módními" barvami na danou sezonu vlastně je. Americká společnost Pantone, která má pod palcem hlavně produkci barev a různých tkanin, ve spolupráci s předními světovými návrháři a stylisty vyhlásí barvu, která danou sezónu ovládne trendy. Letošní barvy by měly překonávat kulturní i genderové normy, jasné zářivé barvy ustupují, aby udělaly místo pro "klidné" pastelovější odstíny.

 "Colors this season transport us to a happier, sunnier place where we feel free to express a wittier version of our real selves."

V paletě barev najdeme třeba do oranžova laděnou Peach Echo, žlutou Buttercup nebo nahnědlou Iced Coffee. Já jsem ale vybrala dvě, které mě zaujaly nejvíc a tak nějak podvědomě k nim tíhnu už od loňského podzimu. Těmi dvěma oblíbenými jsou pudrová růžová Rose Quartz a světle modrá Serenity. V pudrové už mám svetřík a jarní kabátek a v baby blue zavinovací vestu a další kabátek :D Už bych to měla trochu zredukovat a nebo taky ne. Plánujete si v těchto barvách taky něco pořídit nebo jsou pro Vás tyto odstíny úplně mimo mísu?
                                                                                            Mějte se krásně!
                                                                                                      -L.













1 komentář:

  1. pekny clanok a super inspiracia :)


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images