čtvrtek 25. října 2012

Shimmer just for summer?

Nejprve se chci omluvit za menší odmlku, opravdu bych ráda přidávala příspěvky pravidelněji a hlavně častěji, ale už je skoro půlka semestru a na mě se valí hromada průběžných testů a pořád cestuji sem a tam, že ani nevím, kde mi hlava stojí. Nicméně v rámci odpočinku jsem se rozhodla udělat si konečně čas i na blog :-)

Dneska bych vám tedy ráda ukázala dvě mé oblíbené tvářenky, odstínem si jsou dost podobné, proto jednu nechávám doma a druhou má na koleji. Jedná se o Bella Bambu od Benefitu a snad nejznámější tvářenku na světě Orgasm od NARS. Někdo by si řekl, že to jsou šťavnaté barvičky hlavně na léto a já souhlasím, ale jelikož mi opálení ještě úplně nevybledlo, používám je i teď na podzim a vůbec mi to nepřijde jako špatný nápad. Obě se dají totiž perfektně vrstvit, takže není problém v létě trochu přidat (i když v létě radši používám bronzer na zdůraznění opálení) a teď jen líčka lehce poprášit. Jen si představte, jak se v babím létě brouzdáte v opadaném barevném listí už zachumlané v teplejší šále a sluníčko odráží vaše nádherně jemně třpytivé tváře? :-)

Tady už je v plné kráse Orgasm od NARS




A tady malá kráska Bella Bamba od Benefitu




Myslím, že sáhodlouhé hodnocení není nutné, protože o nich bylo napsáno už mnoho. Barva je skvělá, pigmentace úžasná a výdrž se mi velice špatně posuzuje, protože mě prostě na tváři nikdy nic celý den nevydrží, mám tendence si pořád sahat do obličeje, opírat si ho o ruce, takže vám nebudu vykládat, že se jí ráno nalíčíte a celý den vám vydrží, protože já to tak nemám, ale to neznamená, že třeba nevydrží vám :-)

Taky myslíte, že s příchodem podzimu není nutné ukládat takové poklady? :-) Na zimu, kdy jsem úplná bledule, ale už samozřejmě sáhnu po studenějším růžovém odstínu, aby mě třeba někdo nepokládal za blázna :D

5 komentářů:

  1. No ty se máš, já po Orgasm od Nars pokukuji už hodně dlouho, ale stále se mi za ni nehce dávat takovou sumu. Asi spíš počkám, až pojedu někam do zahraničí :-)

    Ještě jsem se tě chtěla zeptat, nevíš, jak moc si jsou podobné s odstínem Candid Coral ze studio řady od ELF? Několikrát jsem četla, že je to prý levnější verze, ale o nic méně kvalitní, tak nevím :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych spíše řekla, že se podobá odstínu Twinkle pink, ale nevím, soudím podle fotek :)

      Vymazat
    2. ahojky, taky bych ráda přispěla svou troškou do mlýna, ale bohužel od ELF žádnou tvářenku nevlastním, podle fotek bych soudila, že je Orgasm podobná taky více Twinkle pink, protože je tam znát ten zlatý shimmer, ale opravdu se bez mučení přiznávám,že nevím. O ELF jsou totiž slyšet samé smíšené reakce, někdo je nadšený, někomu přijde úplně jiný odstín rtěnky, než si objednal, takže já se mu zatím dost vyhýbám :-) jedině, že by mi někdo opravdu řekl, to je pecka, to si musíš koupit :D
      jinak k Orgasm, mě taky dost dlouho trvalo, než jsem se rozhoupala a nakonec ji pořídila s 20% slevou při dnech Marrianne, i když to také není žádné terno, ale už jsem po ní prostě strašně dlouho toužila a koupě opravdu nelituji :-)

      Vymazat
  2. Já tedy nemám žádnou takovou dražší tvářenku nemám, při té spoustě co jich mám, tak bych se nedoplatila. Mám jich zhruba 30 :D. Ale obě se mi líbí, přijdou mi dost podobné. Třeba jednou :)

    shopaholicky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám tvářenek taky dost, jsem na ně ujetá asi stejně jako na laky na nehty, ale bohužel pradoxně doteď si ji neumím pořádně dát na obličej :D vím, že je to k smíchu a přečetla jsem spoustu osvědčených návodů, kam tvářenku aplikovat, ale nikdy mi to nepřijde úplně ono :D

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images