pondělí 24. června 2013

Top Summer 5!

Pěkný den!

Dneska jsem si pro vás připravila mých Top5! kosmetických produktů, které teď momentálně používám a jsem z nich opravdu nadšená. Tak se na to bez dlouhého blonďatého žvatlání podíváme :-)


O Aussie toho bylo řečeno už mnoho a po dlouhému vychvalování od Plum jsme nakonec podlehla a z USA si ho přivezla a asi bych ho neprohlásila za to nejlepší, co existuje, ale minimálně se zařadil k mým nejlepším vyzkoušeným kouskům. Pěkně voní, snadno se aplikuje, vlasy pěkně vyživí i uhladí, takže proč ne, znovu si ho asi pořídím.


Tento krém od Ryoru jsem tu už myslím ukazovala, je to můj parťák na léto, kdy se člověk víc potí a mě se i víc mastí pleť a jelikož nechci být lesklá jako prasátko, tak používám matující krém, a že opravdu matuje!


 I u zahraničních bloggerek je velice oblíbený tento NYC bronzer, doslova za pár korun je to bezva věc. Je matný, takže ideální když máte třpytivou tvářenku (přece nechceme být jako discokoule!:D).


A tady už opět můj oblíbený lak s pískovým efektem od GS a lesk na rty od NYX v odstínu LALA, sytá růžová barvička, pro letní šťavnaté rtíky akorát! :-)




Máte taky svou TOP5? Ráda se podívám a inspiruji novými produkty :-)

2 komentáře:

  1. Asi se na ten NYC podívám :) a Aussie bych si taky dala líbit, zatím jsem ho nevyzkoušela. Tenhle příspěvek je supr, v budoucnu chci taky něco podobného napsat :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images