úterý 4. června 2013

Lipstick - the best friend! II.

Pěkné odpoledne! 

Abych se dnes po ránu rozčílila, tak celý článek už jsme měla napsaný, ale mám jiný notebook, protože u mého nefunguje klávsenice a nějakým zázrakem jsem něco zmáčkla a celý text se mi smazal, tak jdu na to znova, fakt žůžo labůžo :D

Tady už vidíte mou sbírku v celé své kráse :-)



Nejsem věrná žádné značce a abych pravdu řekla, tak ne že bych netoužila po nějakém lesku Dior nebo Chanel, ale zrovna u lesků si myslím, že se nevyplatí do něj vrážet nějakou extra částku. Jedinou "high-end" značku tu mám miniaturku od Urban Decay z paletky NAKED2 a u tohohle miláčka bych asi byla ochotná udělat výjimku. NE že by jeho výdrž byla nějak ohromující nebo vám vykouzlil rty jako má Angelina Jolie, ale nádherně zdůrazní vaši přirozenou barvu rtů a udělá je jakoby krásně "šťavnaté", do toho jsem se opravdu zamilovala :-)



A tady už jsem vybrala tři moje oblíbence:
  • Miss Sporty - Miss Cocktail v odstínu Datting a Hottie a Pasao, nikdy bych nevěřila, že si je tak oblíbím, protože MS zrovna moc nevyhledávám, ale navnadila mě Plum, když je vychvalovala a musím říct, že jsou opravdu parádní. Datting a Hottie je pěkná řůžová barvička se třpytky a stačí jedna vrstvička a budete mít na rtech lesk jako blesk, výdrž je normální, svačinu ani pití nepřežije, ale neznám lesk, co by tohle přežil :D Pasao má jen lehký nádech do červena a je snad ještě víc lesklejší než DH, jestli je to ještě možné :D
  • NYX Mega Shine Lip Gloss v odstínu LALA mám z Ameriky a pořídila jsem si ho na popud missglamorazzi, která na ně pěje ódy v jednoum kuse. A oprávněně! Má příjemnou baby pink barvu a je hodně hustý, nepotřebujete pod něj tedy ani rtěnku, tenhle lesk to obstará za ni a pro mě je jeho výdrž asi jedna z nejlepších (právě díky té husté konzistenci).



Swatche - zleva Miss Sporty Pasao, NYX LALA a Datting a Hottie



Myslíte si, že se vyplatí vrazit do lesku více peněz nebo ne? Máte s drahými lesky nějaké zkušenosti a který byste mi doporučili? :-)

P.S.: Omlouvám se za mojí momentální zmatenost a nesrozumitelnost ve vyjadřování, ale už mám pocit, že mám přeplněný mozek a vytvořit i obyčejnou větu mi dělá problém :D Už aby bylo zkouškové u konce :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images