čtvrtek 20. června 2013

Gabriela Salvete - Enamel laky

Zdravím!

Těhle laků už je nějakou dobu plná blogosféra, takže vás nechci zatěžovat další recenzí, spíš se s vámi chci podělit o tu radost, když jsem je konečně sehnala!

Nejprve jich bylo všude plno a mě ten pískový efekt nijak o dech nepřipravil, ale když jsem ho viděla na všech těch  fotkách, tak mě to přeci jenom nahlodalo a i já jsem po nich zatoužila. K mému nemilému překvapení už byly ale všude, kam jsem přišla, vyprodané a jelikož se jednalo o limitovanou edici, tak už jsem si nedělala žádné naděje. Osud tomu však chtěl, abych v Praze narazila na jednoho malého zapadlého Rossmanna, kam snad vůbec nikdo nechodí a tam je měli! Sice jen tři barvy, ale i tak jsem z toho byla nadšená a brala je všechny a aby toho nebylo málo! O pár dní později se znovu objevily i u nás, a tak jsem mohla doplnit i poslední šedý (ten bohužel na fotkách není).






Můj nejoblíbenější je ten oranžovo-korálový, který kombinuji s novým lakem z Maybelline Colorama kolekce :-)






Máte tyto laky taky doma? A co říkáte na ten pískový efekt? Pro nebo proti? :-)


2 komentáře:

  1. Pískový efekt se mi docela líbí a ta oranžová kombinace je pěkná :). Taky si brousím zuby na nějaký GS lak, žádný totiž ještě nevlastním, ale poslední dobou se mi zdá, že s laky Enamel docela bodují.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou opravdu nádherné a navíc teď GS uvádí dalších asi pět barev, takže bude opravdu z čeho vybírat :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images