neděle 24. března 2013

USA goodies + little new in


Pěkný nedělní podvečer!

Dneska bych vám chtěla ukázat jen pár věcí na odlehčení, co jsem si koupila a co mi zachutnalo v USA.

Jako první tu mám snídaňové nebo svačinkové Pop tarts, které můžete sehnat tady nebo pokud jste z Prahy nebo Brna i v kamenných obchodech. Je to naprosto skvělá věc, takové oplatky nebo sušenky a navrchu je buď nějaký ovocná poleva nebo třeba i čokoládová, cookies a dalších xy příchutí, na které si vzpomenete. Dají se jíst za tepla (hodit do topinkovače) nebo jen jen tak rozbalit pytlík, když ráno spěcháte a snídaně je na světě :-)



Další oblíbenou specialitkou jsou bonbony Milk Duds, přirovnala bych je k Choclaires, uvnitř je kulička karamelu, která je obalená mléčnou čokoládou. A já jako milovník filmu Karlík a továrna na čokoládu jsem samozřejmě musela vyzkoušet slavné Nerds bonbony. Chtěla jsem i Wonka čokoládu, ale tu prostě asi nevedou.

Co mi asi chutnalo nejvíce je čokoláda na fotce vlevo dole, Hershey´s cookies and cream, to je něco naprosto božského. I když po rozbalení vypadá docela nevábně a já bílou čokoládu moc nemusím, tak tohle chutná jako Oreo sušenky v tabulce :D Reese´s cups jsou také poměrně známé, jsou to malé po jednom balené čokoládové košíčky plněné arašídovým máslem. Na první ochutnání trochu zvláštní, ale když zkusíte i další, rozhodně to zachutná. A poslední je Crunch čokoláda s "crisped rice" a je to taky lahůdka :-)


Na závěr ještě slibovaný malý new in - v Takku byly slevy, vydaly jsme se tam tedy a ač z oblečení jsem si nic nevybrala, odnesla jsem si opět nějaké doplňky :D




Jaký jste měli víkend? Znáte některé z předchozích dobrůtek? :-)

2 komentáře:

  1. chci všechno to jídlo a koupila sis moc pěkné doplňky :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :-) opravdu v Čechách o hodně přicházíme, protože americké dobrůtky jsou prostě geniální :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images