pátek 22. března 2013

My current skincare routine

Pěkný podvečer!

Dnes jsem si pro vás připravila souhrn pečující kosmetiky, kterou momentálně používam a kterou si ráno a večer dopomáhám k o něco lepšímu stavu své pleti :-) Kombinace těchto výrobků se mi velice osvědčily a ač neříkám, že nikdy nic nového nevyzkouším, to by nebyla pravda, tak k téhle osvědčené klasice se určitě vždy ráda vrátím. Ale už stop tlachání a jdeme na to!


Večerní odličování
Každá večerní péče by měla začínat správným čištěním. Pro tuto procedúru já používám Micelární vodu Sensibio od Biodermy (myslím, že není potřeba sáhodlouze představovat, protože v blogovém světě byste asi jen těžko hledali známější a vychvalovanější věc), já jí naprosto zbožňuji, zatím jsem žádné lepší odličovadlo nenašla, poradí si i s řasenkou a voděodolným líčením, takže nemám co vytknout (četla jsem, že prý i micelárka od Dermacolu je skvělá, takže až mi tato dojde asi vyzkouším ji, momentálně jsem trochu bez peněz a tohle není zrovna nejlevnější kup! :D)


Dále použiju ve sprše či vaně většinou tento denní peeling Visibly clear od Neutrogeny, který je velice jemný a odstraní z pleti všechny přebytečné nečistoty a odumřelou kůži, a jelikož je opravdu velice jemnoučký, nebojte se ho požívat každý den.


Na noc pleť tonikem nezatěžuji a vystačím si jen hydratačním krémem, teď přes zimu jsem používala tento od Ryoru s mořskými řasami. Nemějte strach z toho, že se po natření budete lesknout, jak mastný pekáč, většina produktu se za chvíli do pleti vsákne a co ne, tak to prostě jemně odsajte papírovým kapesníkem. Na noc přeci nepotřebujete být za modelku a tento krém se vám ráno odmění sametově hebkou pletí.


Denní čištění
Spousta lidí ranní čištění podceňuje a do nedávna jsem i já do této skupiny patřila. Od té doby, co jsem si ale zvykla na opravdu rychlý ranní rituál je to na pleti znát. Je mi jasné, že někdo, kdo vstává v pět ráno, tak se mu ještě se slepenýma očima nechce nic dělat, ale pro krásu se musí něco překonat. Já použiju opět Biodermu, to byste se divili, co se na pleti přes noc usadilo (navíc setřete i těžký noční krém), tu stáhnu tonikem (moje oblíbené hydratační od Lirene, je opravdu levné a opravdu funkční) a pak už přemáznu jen některým z řady mých krémů.


Když se chystám ven a je krutá zima, sáhnu po dětském krému od babydream z Rossmanna nebo lehčí variantě hydratačního gel-krému Aqua beauty od Dermacolu. Poslední z mé nynější sbírky od Ryoru používám teď v zimě jen velice výjimečně, protože je to opravdu silný matující krém, funguje úžasně, ale na zimu je přeci jen důležitější vyživení (můj tip: tento matující krém docea dobře poslouží pod make-up jako slabší podkladová báze, stáhne a zmenší vám póry a vyhladí pokožku).


A to je v mých kouzel vše :-) Jaké jsou vaše oblíbené produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images