pátek 15. března 2013

New in (from USA)


Pěkné odpoledne!

Opět jsem se delší dobu neozvala a hlavním důvodem bylo,že jsem deset dní strávila v New Yorku a předtím bylo spoustu zařizování a teď jsem zase dospávala časový posun :D
Myslím, že vám ale budu moci všechno vynahradit, protože jsem si domů přivezla tolik kosmetiky (hlavně dekorativní), že to budu zkoušet snad půl roku a na všechno bych vám ráda napsala svůj názor. Dnes vám ukážu fotky všeho kosmetického, co jsem si pořídila, abych vám poskytla alespoň malou ochutnávku!

Tady je vidět všechno pohromadě :-)



A tady je to rozděleno do skupin - voňavky



Přípravky na pleť


Na oči


Tvářenky a slavné deodoranty, co doporučuje Plum :-)



A nakonec všechno na rty 


Doufám, že se na všechny recenze budete těšit a jako překvapení už vám o víkendu určitě přinesu první! Jsem doma zhruba týden a na některé přípravky to podle mě bohatě stačí.
Co myslíte, že to bude? A o čem dalším byste si přáli dozvědět se víc?

Přeji pěkný zbytek pátku a užijte si víkend! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images