pondělí 1. dubna 2013

March Favourites!

Pěkné aprílové dopoledne!

Původně jsem tuto rubriku neplánovala uvádět každý měsíc, protože tak často produkty neměním, ale jelikož jsem si toho z USA přivezla opravdu hodně, jsem ve fázi testování všeho a už teď se mi tu rýsují opravdu dobré kousky :-)




Za tento měsíc tu máme:
  • Revlon Colorstay v odstínu 180 Sand Beige
  • Maybelline Rocket Volume Mascara (objevila se i v minulých oblíbencích a dosud si své místo na výsluní drží)
  • Physicians Formula Concealer Rx v odstínu Light (zatím asi nejlepší korektor, brzy recenze)
  • Physicians Formula černá tužka na oči
  • E.L.F. Baked Blush v odstínu Peachy Cheeky
  • Wet´n´Wild lesk na rty v odstínu 560A Sweet Glaze
  • Maybelline Color Whisper v odstínu 180 Bare to be bold (recenze)
  • EOS balzám na rty Summer fruit



Z péče jsem nic moc neměnila, zkouším akorát nový krém Corine de Farme, hodí se ale spíš na léto, velice jsem si oblíbila deodoranty Secret (mám vůni So Very Summerberry) a tak úžasnou a dlouhotrvající vůni jsem u deodorantů ještě nezažila, takže je v blízké době plánuji vyzkoušet všechny :D Moje momentálně nejoblíbenější velice svěží vůně od Victoria´s secret z řady Pink a tělové mléko ze stejné sady a pak malý krém na ruce do kabelky od bebe (mám ho hlavně kvůli obrázku Prasátka :D)

Budu ráda i za vaše tipy na nejlepší produkty za březen! :-)

Užijte si pěkné Velikonoční pondělí!

6 komentářů:

  1. Strašne ma láka kozmetika elf...musím si už nejaký ten kúsok zaobstarať...
    Pozývam ťa do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že není vůbec špatná :-) mám ještě jednu tekutou HD tvářenku a dva štětce a s nimi jsem opravdu spokojená :-)

      Vymazat
  2. Jé, já chci taky krém na ruce s obrázkem Prasátka! Kde se dá sehnat? K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já osobně ho mám z DM z Žitavy,ale myslím, že když mrkneš tady u nás do Rossmanna nebo DM,tam k těm stojanům,jak prodavají ty mini cestovní věci,tak bys ho taky mohla sehnat ;-)

      Vymazat
  3. Pozerám, že čo je to červené guľaté - hneď ma napadol klaunský nos :D a to je balzam na pery! :D

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D to mě teda vůbec nenapadlo! :D ale velice trefný postřeh :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images