sobota 6. října 2012

Limitky Essence

Dnes jsem se rozhodla podělit se s vámi o obrázky chystaných limitovaných kolekcí Essence a v příštím článku i Catrice a podívat se na to, co by mohlo být fajn si pořídit.

Začala bych s Essence, která si toho do konce roku naplánovala opravdu dost, ale jestli to půjde tímhle tempem, tak nevím, protože třeba Cherry Blossom Girl se měla objevit v drogeriích už  na začátku září a u nás ji dostali až na konci a to jen v Rossmannovi, takže uvidíme, čeho se vlastně dočkáme.

Jak už jsem řekla na začátku září se měla objevit limitka Cherry Blossom Girl.


Asi jako všechny ostatní milovníky pěkných a roztomilých věcí, mě samozřejmě zaujal rozjasňující pudr s labutěnkou. Nakonec jsem si ho také pořídila a spolu s ním i tvářenku a lak v té světlejší oranžové. Tvářenku jsem v drogerii zkoušela a překvapilo mě, jak dobře se mi zdála pigmentovaná, ouha když už jsem ji pak doma začala používat, tak už tak dobře na tvářích vidět nebyla. Možná je to i tím, že je dost světloučká a já jsem po létu ještě celkem opálená, až přijde moje klasické zimní vyblednutí, tak si myslím, že mi poslouží velice pěkně. Rozjasňující pudr se opravdu nádherně třpytí, jen je třeba, dát si pozor při aplikaci, protože opravdu hodně práší a z dírek toho vylézá příliš mnoho. No a lak je barevně také moc pěkný, ale výdrž nic extra.

Na začátku října, tedy už každým dnem, bychom měli očekávat příchod další limitky a to s názvem Class of 2013.
Na první pohled si mi líbilo snad všechno, ale když jsem si pak postupně dobře produkty prohlédla  a zapřemýšlela nad tím, co doma všechno mám, názor jsem přehodnotila. Chtěla bych začít na té levnější kosmetice trochu šetřit a jelikož mě příští rok na jaře čeká výlet do NYC, tak musím šetřit i na to, abych si tam mohla dovolit věci, které u nás neprodávají. Nicméně si asi pořídím tu modrou tužku na oči, gumičky a počkám si na odstíny laků, jak budou lákavé ve skutečnosti. Ale lakům bych měla vyhlásit stop-stav, protože jich mám opravdu nepřeberně.


V půlce října by měla do Rossmannu dorazit limitovaná edice krémů na ruce, a i když jsem asi před pěti řádky napsala, že musím šetřit tyhle si stoprocentně pořídím všechny! 


Jde totiž o kolekci krémů s vůní horkých zimných nápojů, takže jak jsme se loni těšili ze štrůdlu a cupcaků, letos se necháme okouzlit vůní horké čokolády s karamelem, perníku a chai latté a v neposlední řadě jablkovým punčem. Už teď se mi sbíhají sliny a nejradši bych ty krémy snědla :D

Na začátku listopadu bychom se měli těšit rovnou na dvě zbrusu nové kolekce, jedna s názvem The Breaking Dawn doprovází tak dlouho očekávanou premiéru poslední části této ságy.

Limitka opět obsahuje třpytivý pudr, do toho asi nepůjdu, když už jsem si pořídila ten CHBG, zlatou třpytivou rtěnku, dvoje linky na oči, dva lesky na rty, sadu laků na nehty a sadu pigmentů. Docela mě lákají ty linky, pigmenty i laky, ale uvidíme a nechme se překvapit, jak to vlastně bude vypadat.

A druhá již avizovaná limitka se jmenuje Home Sweet Home.

Na první pohled mě opět zaujaly krásné obaly, protože já přímo zbožňuju norské vzory a cokoli na čem jsou sněhové vločky a jeleni, ale bohužel z této kolekce asi nic nepořídím. Na rtěnky pořád moc nejsem, nálepek na nehty mám dost,oční stíny mi je jasné, že budou k ničemu, ten pidi váček na nic nepotřebuju a jediné o čem ještě přemýšlím je ta tvářenka, mám pro ně prostě slabost a ta s tou tmavou a starorůžovou se mi docela líbí.

Záměrně jsem vynechala kolekci Wild Craft, která má být k dostání už v téhle době u nezávislých prodejců (http://www.facebook.com/essence.cosmetics.czech.republic?fref=ts ...tady je jejich seznam) ale bohužel v místě mého bydliště se žádný neobjevil, v Německu ale tuto kolekci prodávají, ale já jsem si z ní  nic neodvezla, chtěla jsem ten štětec, protože podle mě jak jsou štětce od Essence levné, tak jsou velice dobré, ale bohužel už byl vyprodaný. 

 Jak se líbí limitky vám? Už víte, co si pořídíte? :-)



1 komentář:

  1. Mě se moc líbí ta HSH a chtěla bych ty tvářenky a rtěnky a pak z tý WC ten štětec, nude rtěnku a sadu na obočí... siper článek, dělej takové častěji :)

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images