úterý 10. února 2015

Fashion Monday: Yellow Submarine


Když jsem tuhle sukni poprvé viděla v obchodě, zdála se mi prostě příšerná, žlutou barvu nemám ráda, nesluší mi a ten materiál na mě taky nedělal valný dojem. Čistě náhodou jsem ale na instagramu narazila na obrázek Zorky Hejdové, kterou já prostě platonicky zbožňuji, a ona měla na sobě tu tragickou sukni! Až na ten detail, že na ní tragicky rozhodně nevypadala a já si v duchu začala nadávat, proč jsem si ji, já hloupá, nekoupila. No osud tomu chtěl, že asi i zbytku Liberce se zdála sukně poněkud mimo mísu, a tak na mě na stojanu čekala celá velikostní křivka. A jsem si poměrně jistá, že je tam doteď a nikdo jiný ji kromě mě nekoupil :D Je to můj předčasný dárek k narozeninám a jsem nadšená, protože k celočernému zbytku vypadá dokonale a na léto půjde bezvadně k nějakým sandálkům na podpatku a bílému vršku :) Chtěla jsem jinak celkem obyčejný outfit ještě něčím doplnit, tak jsem sáhla po výrazném kovovém zlatém pásku, který tomu dodal trochu nádech luxusu :)







Sukně, tričko, punčochy - H&M
Kožená bunda - Reserved
Boty - CCC
Kabelka - ??
Pásek  - www.fashionlover.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images