pondělí 16. února 2015

Photo diary II.

Už je to zase delší dobu, co jsem Vám neukázala pár fotek z běžného života, a tak jsem si řekla, že je načase zase připravit článek s tím, co se za poslední dobu událo (hlavně co jsem jedla, pochopitelně :D)


Tuhle krásnou růžovou lahvičku jsem dostala už k Vánocům, protože moje stará Bobble lahev už začala nevalně zapáchat. Vystřídala ji tedy tato Equa, je skleněná, ale sklo je nějak speciálně tvrzeno a odlehčeno, i přesto se ale asi při celodenním nošení trochu pronese.


Za úspěchy je třeba se odměňovat, proto se to tu hemží samou růžovou barvou a dobrotami.





V rámci toho odměňování jsem si koupila v Marks&Spencer výborné jablkovo-skořicové muesli, jelikož měli celý leden akci na celou snídaňovou nabídku. Takže si ho teď po ránu vychutnávám ve své nové srdíčkové mističce s jogurtem, tvarohem nebo mlékem a třeba sušenými brusinkami :)



Po zkouškách jsem se taky vrhla do pečení a vznikly z toho tyhle super croissanty a borůvkové muffinky.


Abychom nakoukli i do trochu jiného soudku, snažila jsem se vybrat, co mě za rok 2014 nejvíc oslovilo ze světa krásy :)





Na www.fashionlover.cz Vás čeká spoustu novinek, a to náramky s nápisy podle vašeho přání a taky náramky ve stylu Pandora :)


K Vánocům jsem dostala spoustu knížek, tak doufám, že konečně bude trochu volněji, abych se mohla začíst :)




A zakončit to musíme jak jinak než jídlem. Výborné kakao ještě stále ve vánočním hrnku a ovesná kaše s pečeným banánem, čokoládou a kokosem, no neodbývám se! :D

1 komentář:

  1. Ta láhev je super a donuty miluji, ale hlavně ty čokoládové. :)))

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images