čtvrtek 22. ledna 2015

Fashion Monday: Raspberry coat


Tak já vám nevím, ale leden je pro mě vždycky hrozně náročný, když se z té vánoční pohody musím přepnout na režim "narvi toho do hlavy co nejvíc se dá". Pak tedy většinou vycházím z domu jen, když je to nevyhnutelně nutné, jako třeba když už nemáme co jíst :D Potom ale také pouze vyběhnu a pod bundou mám ještě vršek od pyžama. Minulý týden jsem si ale jela koupit můj vytoužený ponorný mixér, abych si taky mohla dělat všechna ta krasná barevná ovocná smoothie a krémové polévky a byla děsně in jako všichni :D. Proto jsem se k té významné příležitosti hodila trochu do gala a nahodila pro změnu něco jiného než tepláky. Oblékla jsem nové černé semišové kozačky a kabelku Desigual, kterou jsem dostala k Vánocům. Ta se perfektně hodí ke kabátu, co mám snad věčnost a prostě nevím, jakou má barvu. Když někomu řeknu, že je růžový, tvrdí mi, že je červený a naopak. Tak co byste tomu řekli.









Kabát - Reserved
Kalhoty - H&M
Kabelka - Desigual
Kozačky - CCC
náramek - brzy k dostání na www.fashionlover.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images