pátek 19. prosince 2014

Voňavé zázraky


Další zimní semestr už skončil a já jsem se konečně mohla naladit na tu správnou vánoční vlnu. Asi jsem trochu pozadu, ale objevila jsem snad ten největší výběr Yankee candle v Praze, a to v obchodním domě Kotva přímo naproti Palladiu. Ve třetím patře je doslova provoněné království. Jsou tam k dostání vosky, svíčky velké, střední, votivní i úplně malinkaté. Strávila jsme tam snad dvacet minut, než jsem je všechny očuchala a samozřejmě jsem nemohla odejít s prázdnou. Vzala jsem si votivní Candy cane lane a vosky Snow in love, Christmas Eve, Angels wings a Season of Peace. Chtěla jsem vyloženě zimní vůně (vzala jsem to ale nakonec tak napůl sladší-svěží), ale až je všechny spotřebuji, určitě se tam ještě zastavím a vyzkouším i další, třeba zase spíš jarní, už jen kvůli těm krásným názvům.







Jelikož nemám žádnou pořádnou aroma lampu, využila jsem tenhle hrnek na fondue, co jsem si před několika lety přivezla z Paříže a svou roli splnil na jedničku :)




Už jsme si provoněli domácnost a teď ještě něco přímo pro nás. Tělové spreje od Victoria´s Secret je kapitola, o které bych mohla básnit celý den. Když jsem loni v New Yorku navštívila jejich obchod, byl to zážitek a zrak mi doslova přecházel. Klidně bych se tam nastěhovala. Odvezla jsem si jich několik menších a většina už je skoro na dně. Objednala jsem si tedy z parfums.cz jeden nový jako dárek k svátku. Tenhle jsem si z Ameriky pamatovala, hrozně mi voněl, proto to byla jasná volba. V popisu vůní nejsem přeborník, ale nejvíc cítím pivoňky. Všechny vůně od VS jsou spíše sladší na léto, ale to mi nevadí a vesele se s ní stříkám i v prosinci :D




Máte oblíbený VS sprej nebo vůni od Yankee candle? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images