středa 31. prosince 2014

Povánočně odpočinkově

Přijde mi, že jsme se ani nenadáli, Vánoce jsou za námi a na dveře nám klepe Nový rok.  Ten můj rok 2014 byl plný změn všeho druhu, proto bych si možná přála, aby se ten nový patnáctkový nesl v trochu klidnějším duchu, aby mi vyšlo vše, co mě čeká, a že toho bude! Státnice, přijímačky, práce na e-shopu, aby byl lepší a lepší :)

Doufám, že jste si svátky užili v klidu a pohodě, v kruhu těch nejbližších, a že jste také byli hodní a našli pod stromečkem to, v co jste doufali. Dnes bych se ještě zdržela v trochu svátečním duchu :)



Byla jsem zřejmě celý rok hodná, a tak mi Ježíšek nadělil spoustu pěkných věcí. Čtení je má oblíbená činnost a poslední dobou mě hodně baví severské krimi. Jelikož všechny čtyři příběhy od Keplera mám už přečtené, vystřídal ho jeho slavnější a populárnější kolega Jo Nesbo a taky samozřejmě nová Agatha Christie a Poirot. No nemůžu se dočkat, škoda že ještě chvíli budou muset počkat, protože mi teď na stole leží hromada knih o marketingu a reklamě k bakalářské práci...




Longchamp kabelku jsem si přála snad od té doby, co jsem se místo o Barbieny začala zajímat o módu. Někdo je odsuzuje, někdo je miluje, těžko hledat někoho mezi tím. Jsem z ní naprosto nadšená. Dostala jsem k ní i barevně ladící šálu, tak už se těším, jak oba kousky provětrám :)




Aby moje hlava děravá pořád na něco nezapomínala, našla jsem pod stromečkem i diář stvořený snad přímo pro mě, na tyhle všemožné blbůstky mě užije :D A pak taky ručně vyráběnou brož ve tvaru soba :)




Doplňky jsou vždycky vděčný dárek a tenhle sobík a vločka jsou rozkošnost sama :)




Ochutnala jsem i nejlepší čokoládu s příchutí vanilkových rohlíčků!





A takhle vypadaly moje nehty na Štědrý den :) Teď už jsem se trochu umírnila a nosím jednoduchou 
červeno-stříbrnou variantu.




Určitě budu ráda za odkaz nebo fotku na Váše vánoční nadílky! Užili jste si letošní svátky a kde se chystáte oslavit nový rok? :)
Přeji Vám hodně štěstí a zdraví, ať vykročíte pravou nohou a celý rok 2015 Vás provází radost! :)

Vaše L.


1 komentář:

  1. Krásná nadílka od Ježíška a nehty jsou super!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images