sobota 25. května 2013

Lipstick - the best friend! I.


Pěkné dopoledne!

v poslední době se tu objevovaly články více "random" zaměřené, proto jsem si řekla, že už by bylo na čase ukázat opět něco z mojí kosmetické výbavy. Dnes se tedy zaměříme na produkty na rty. No přece, kdy je nejvhodnější doba vyzkoušet nějakou šťavnatou barvičku na rty než právě s přicházejícím jarem/létem?

Produkty jsem rozdělila do dvou kategorií na rtěnky a lesky, dnes se mrkneme na rtěnky a lesky si dáme příště :-)



Tady vidíte všechno pohromadě a že je toho opravdu požehnaně. Schválně jsem s tímhle postem čekala, až se vrátím z Ameriky, protože mi bylo jasné, že tam svojí sbírku ještě více rozšířím a nemýlila jsem se :D





Jsou tu Balm Stainy a LipButters od Revlonu a Covergirl, Color Whispers od Maybelline, Popstick od Maybelline. Rtěnek jako takových vlastním jen velice poskrovnu - třeba z F&F, od Dermacolu, Manhattanu, Catrice nebo Essence, v poslední době dávám totiž zcela přednost pigmentovaným balzámům :-)


A protože mi přišlo zbytečné rozepisovat se o všem, tak jen stručně zmíním svoje nejoblíbenější "kousky:
  • Balm Stain od Revlonu v odstínu Honey - skvělá výdrž, nezalézá do vrásek, po jednom přejetí vytvoří jenom jemný nádech, ale barva může být i intenzivnější, když ho nanesete víc. Jediné, co mi vadí, je jeho výrazná mentolová příchuť.
  • LipButter od Revlonu v odstínu Berry Smoothie - nádherná barva, ideální na podzim, dá se popsat jakojemně vínová nebo skutečně "bobulová" :D výdrž poměrně slušná, nádherná hydratace, nerozpíjí se.
  • Color Whisper od Maybelline (česká verze) v ostínu 130 Pink Possibilities - většina na ně nadává a já teda nevím, jestli jsem měla štěstí na dobrý kousek, ale jsem s ním velmi spokojená (opomenu ošklivý obal), má gelovější konzistenci než LB i o něco slabší výdrž, ale za tu stovku co jsem za něj dala  a dostala ještě řasenku, mi to přijde jako super kup pro nenáročné.
  • poslední rtěnka od Essence v odstínu 53 All about cupcake - nádherná jemná růžová barvička, pěkně hydratuje, nevysušuje, docela i vydrží - můj all time favourite



Zleva: BS Honey, LB Berry Smoothie, CW Pink Possibilities, Essence All abou cup cake


A co vaše oblíbené rtěnky? Nebo se radši barvám na rty vyhýbáte a neradi zkoušíte nové? :-)

Pěknou sobotu a já jdu péct apple pie :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images