pondělí 13. května 2013

Recenze: NAKED2

Pěkný den!

Jak jsem slíbila, tak činím a přicházím s recenzí na věc, po které jsem toužila snad od té doby, co jsem se začala více zajímat o kosmetiku. Když jsem na jaře letěla do NYC měla jsem tři nakupovací sny, a to kabelku Michael Kors, nákupy ve Victoria´s Secret a právě NAKED2. Všechny tyto tři se mi tam splnily a já jsem doteď ze všeho nadšená. Jestli je tedy někdo přesycen čtením chvály na tuto paletku, může asi rovnou přeskočit jinam, protože dnes se tu bude hýřit jen superlativy.



Plechové pouzdro mi přijde mnohem praktičnější než to semišové u původní Naked, protože se tak rychle nezašpiní a když, tak se dá lehce omýt. Je velice bytelné a zavírání drží, takže se nemusíte bát samovolného otevření.


Uvnitř pak najdete dvanáct přenádherných odstínů vhodných jak na decetní denní líčení, tak s nimi zvládnete i kouřovky na večer, dále pak velké zrcátko a oboustranný štěteček, který je tedy hrubý až by člověk plakal, ale ve stavu nejvyšší nouze bych ho asi snesla.


   Tady už můžete vidět jednotlivé barvičky, moje nejoblíbenější jsou Bootycall - šampaň jako podklad, Snakebite - hnědá na orámování, Suspect - třpytivka na víčko, Verve - do vnitřního koutku na projasnění a YDK. Tease je potom ideální na vyplnění obočí :-)

Konzistence je skutečně měkká máslová, nepráší, snadno se s nimi pracuje, dokáží vytvořit sytou barvu a stejně tak se dají rozetřit do ztracena a dá se s nimi vytvořit stovky různých variací. Jelikož jsem víc na třpytivé a metalické barvy, vůbec mi nevadí, že jsou zde jen dva matné stíny - Foxy (tělovka jako podklad, ze všech nejméně pigmentovaná) a Tease, který jak už jsem řekla používám na obočí. Dá se s nimi vytvořit jak teplé zlatavé líčení pomocí Half Baked nebo Choppera, ale i studenější do šeda s Verve a Pistol. Nechybí ani černočerná Blackout ideální na linku.

Co se týče výdrže, tak já je používám (jako všechny ostatní stíny) jen s bází od Too Faced, protože mám poměrně mastná víčka, ale v této kombanici je ráno nanesu a večer jsou stále na svém místě :-)



Já jim prostě nemám, co vytknout a v poslední době nepoužívám jinou paletku. Ve dne totiž preferuji přirozené líčení a na večer stačí jenom trochu ztmavit a přidat černou linku a je taky hotovo. Rozhodně si zaslouží svých 10/10, pro mě je to svatý grál a kdyby zde byla vyhlídka, že mi někdy dojde (což se asi nestane, protože i po dvou měsících téměř nepřetržitého používání, skoro nic neubylo), tak si ji rozhodně pořídím znova! Pro mě se stala jednoznačně must-have a nedokážu si už bez ní představit svojí kosmetickou taštičku a výhledově se určitě chystám na nějakou další UD paletku :-)

Co vy a UD je to pro vás zbytečné a vystačíte si s napodobeninou od MUA (také vlastním a podle mě je velice dobrá, ale na tohle prostě nemá) nebo po ní taky toužíte? :-)

Pěkný zbytek víkendu! :-)

1 komentář:

  1. Koupila jsem si jí minulý měsíc a nemůžu s tebou jinak než souhlasit, je parádní!

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images