úterý 9. dubna 2013

New in

Pěkné odpoledne!

Ani já jsem neodolala akci v Rossmanu, a i když jsem si z USA jeden Color Whisper přivezla, řekla jsem si, že si ještě nějakou barvičku určitě vyberu a když je k tomu navíc řasenka zdarma, tak proč ne. O tom, že obal je pěkně hnusný a odfláknutý toho bylo řečeno už hodně, souhlasíms tímto názorem a dál už o tom mluvit nebudu. Přijde mi, ale že i kvalitativně je trochu někde jinde než jeho americký kamarád. US verze mi přijde jako opravdu gelový balzám s nádechem barvy, tenhle mi přijde o něco víc konzistencí jako jelení lůj a vydrží na rtech podstatně méně. Tím ho nechci nijak hanit, vyloženě špatný mi nepřijde a když na něj v budoucnu nějaká podobná akce bude, asi si vyberu ještě najký odstín.


Dále jsem si v DM ve slevě pořídila Rimmel lak v pěkném mint odstínu na jaro a léto ideální a pak také na doporučení Rendy suchý šampon Schauma a už teď můžu říct, že ten od Syoss stčil s přehledem do kapsy!


Odteď se ale budu snažit drogeriím vyhýbat obloukem, protože toho mám doma víc než dost. Jen vlastně ještě jednu věc bych potřebovala, a to nějaký dobrý olej na vlasy :D Máte pro mě nějaký tip? :-)

4 komentáře:

  1. co se týče oleje, tak jedině biosilk, používám ho už 5 let a stále zkouším nové a vždy se k němu stejně vrátím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za tip! mluví a píše se o něm hodně a většinou samá chvála,takže na něm asi něco bude :-) vyzkouším ho :-)

      Vymazat
  2. Od Rimmel mám tneto lak ve světle fialovém odstínu a jsem nadšená! Vydrží týden, pak ho nemilosrdně odlakuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě těší, já jsem po téhle mint barvičce už dlouho toužila, na jaro/léto je podle mě skvělá, takže když říkáš, že výdrž je bezvadná, tím líp! :-)

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images