středa 6. února 2013

Zdravím!

Dneska se podíváme na zoubek pudru Affinitone od Maybelline, který jsem si kupovala už někdy před Vánoci, Nechci se o něm sáhodlouze rozepisovat, spíš je to jen malý tip.




Odstínů je na výběr spoustu, myslím, že se seknout nemůžete. Je poměrně "tvrdě" zapečený, takže to chce chvilku štětcem kroužit po povrchu, než tam dostanete uspokojivé množství.
Co se mě týče hodně pudrů mi na obličeji zvýrazňuje takové ty malé chloupky jako má broskev :D tenhle to ale nedělá. Navíc má velice praktické balení se zrcátkem a houbičkou, která je sice nic moc, ale tak ocenit se to musí.




Jedná-li se o výdrž, tak se budu opět opakovat, ráno ho nanesete a tak dejme tomu po obedě to bude chtít malou úpravu. Alespoň u mě určitě, okolo nosu už se budu lesknout. Rovněž si myslím, že je určen spíš pleti normální až smíšené, na mastnou to bude asi slabý kalibr.
Osobně ho spíš považuji za dobrý kompakt do kabelky kvůli tomu zrcátku. Ale za tu cenu (ve slevách okolo sto koruny) si myslím, že svůj účel plní slušně.




(na fotce vypadá docela oranžově, ale nevěřte tomu, jen špatné světlo)

Ani se mi ho nechce nějak bodovat, jak jsem předznamenala, jedná se jen o malý tip a podle mě na cestování mi určitě skvěle poslouží, díky tomu skvělému praktickému balení.


Jste věrní Stay Matte od Rimmelu nebo patříte do druhé skupiny, jeho nepříznivců, a rádi zkusíte něco nového?


Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images