sobota 2. února 2013

January Favourites!

Ahoj!

nemůžu uvěřit, že první měsíc roku 2013 je už za námi, ten čas hrozně letí. Navíc jsem se skoro celý měsíc jenom učila, takže až teď si začínám užívat prázdniny, než mi začne letní semestr.

Dneska jsem si pro vás připravila moje lednové nejoblíbenější výrobky. Neplánuji tuto rubriku udávět každý měsíc, protože nejsem až zas takový sběratel, že bych pořád všechno permanentně měnila, ale uvidíme :-)
S čistým svědomým můžu říct, že toto jsou opravdu nejpoužívanější věci, protože když jsem neseděla celý den doma nad učením, opravdu jsem je používala téměř každý den.



Jako podklad to vyhrál BB cream od Skin79 a korektor Match Perfection Rimmel. Velmi jsem si i oblíbila pěnovou tvářenku od Catrice, paletku Undressed od MUA, novou řasenku Rocket Volume od Maybelline. Na rty jsem nejčastjěi používala rtěnku Essenc All about cupcake a na to lesk také od Essence. Z laků jako vítěz vyšel šedý 34 Walk od fame a z parfémů Salvador Dali Eau De Ruby Lips.

Pak už je výtažek z péče: duo šampon a kondicionér Lee Stafford, sprchový gel Balea Sweet wonderland a tělové mléko rovněž Balea z makronkové edice. Jako krém momentálně používám Dermacol Aqua Beauty.


Na většinu prodůktů chystám podrobnější recenze, protože jsou relativně nové, máte se tedy na co těšit :-)

Co vaši oblíbenci? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images