úterý 15. ledna 2013

BAck to blogger

Na delší dobu jsem se odmlčela, nechci se na nic vymlouvat,prostě jsem neměla na psaní příspěvků vůbec chuť a měla toho hodně ve škole (teď mám zkouškové takže taky nic extra), ale najednou mi začovalo chybět fotit si každý nový lak na nehty a jakou tužku na oči jsem si zrovna koupila :D Nerada bych slibovala,že budu přispívat pořád a co nejčastěji, to určitě nezvládnu, ale uvídíme, co půjde :-)

Dnes chci ale začít jen zlehka a to mou nejnošenější čtyřkou laků na nehty :-)

Asi můj momentálně nejoblíbenější lak je teď NYC In a minute quick dry nail polish v odstínu 248 Manhattan (i ten název se mi neskutečně zamlouvá :-) Koupila jsem ho ve slevě v Rossmanovi před pár měsíci a nosila jsem ho hlavně na podzim. Je to nádherná tmavě vínová barvička . A nadchnul mě tak moc, že ho nosím stále :D



Další mám z DM od jejich značky s-he v odstínu 121/313 (škoda,že je nemají i pojmenované) a ani nevím,jak přesně bych tu barvu popsala. Něco mezi zeleno-modro-tyrkysovou s jen lehkým zlatavým shimmerem,který na nehtech není skoro patrný.




Jako třetí je lak od Essence z jejich limitované řady Breaking Dawn v odstínu 02 Alice had a vision-again. A musím říct, že barva v lahvičce mě nejprve úplně uchvátila, je to nádherná tmavě fialová barva s malými zeleno-modro-stříbrnými třpytky. Když jsem ji potom poprvé nanesla na nehty, trochu mě zklamala, protože v první vrstě vypadala trochu "vyblitě" a po té krásné fialové ani památky, ale v další vrstvě je to o moc lepší a nakonec z toho vzejde opravdu tmavá barva s shimmerem. Na večer tak akorát :-)





A poslední nestárnoucí klasika je také od Essence z řady French manicure v odstínu 05 simply nude. Je to ještě stará kolekce a po pravdě, nevím, jestli se ještě prodává. Ale vytvoří nádhernou nahou barvu nehtů, které se pak krásně lesknou a vypadají pěkně pěstěně. Tím si nehty nalakuji na zkoušky :-)




A na závěr pro pobavení :-) takhle jsem si udělala nehty na Štědrý den :-)



Toť má edice favourite nail polishes :-)
Co vy, taky používáte jiné složení odstínu s ročními obdobími?


1 komentář:

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images