středa 7. listopadu 2012

Winter passion

Tak dnes jsem zas konečně zpět, čtyři z pěti průběžných testů prvního semestru mám za sebou, tak jsem si řekla, že dneska si dám menší pauzu a budu relaxovat a taky vám ukážu na čem si poslední dobou dost ujíždím.

Jakmile jsem v letáku od Rossmanna uviděla, že mají konečně přijít nové krémy na ruce od Essence, tak jsem tam taky samozřejmě hned v pondělí běžela, protože mi bylo jasné, že budou okamžitě pryč. Nemohla jsem si nechat ujít ani jeden, pomalu jsem k nim ani nečuchala a všechny je naházela do košíku a pak až doma jsem je všechny vyzkoušela a musím říct, že z nich mám opravdu velkou radost.


Vůně jsou celkem tři: Jablkovo-skočicový punč, Horká čokoláda a karamel a Perník a Chai Latte. Někdo už se vyjadřoval, jako že vůně jsou hodně chemické. Mě to zase tak hrozné nepřijde, ale uznejte, co byste chtěli od krému za 35 korun? Pro mou potřebu jsou absolutně dostačující, hydratují až nad očekávání dobře, rychle se vsakují a podle mě jsou ty vůně absolutně báječné a můj favorit je jednoznačně skořicový punč. Snad ho ještě někdo budou mít, abych si pro něj zaběhla do zásoby :)



Taky už je máte doma? Který vám voní nejvíc? :-)

4 komentáře:

  1. Já jsem dnes navštívila 2 DM a 2 Rossmanny a nic.. Každopádně si dělám zálusk hlavně na ten žlutý. Tak snad je už brzy někde objevím.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. PS: nominovala jsem tě v tagu magická jedenáctka, takže pokud budeš chtít, můžeš se zúčastnit. Více tady: http://www.life-of-kiki.blogspot.cz/2012/11/tag-11-cast-druha.html

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky chci se zeptat jestli se dá pleťová kosmetika Essence koupit i v Dmku ??
    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence má dvě řady pleťové kosmetiky Pure skin a My skin a podle mého se ani jedna u nás v drogeriích nevede,protože o ně prý údajně není zájem. Ale v Německu jsou k dostání všude ;-) u nás jsou tedy jen stojany s dekorativní kosmetikou..

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images