neděle 20. ledna 2013

Catrice tvářenka

Už někdy v prosinci jsem si pořídila tuto pěnovou tvářenku z limitované edice spectaculART od Catrice. Ještě žádnou tvářenku takové konzistence jsem neměla,mám samé pudrové a asi dvě krémové, a tak jsem si řekla, že pěnová bude příjemná změna :-)


Co se týče balení, tak je podle mě zcela klasické, neurazí - nenadchne, ale co taky jiného vymyslet, že? Klasický menší kelímek na šroubování.


Tvářenka má velice jemnou růžovou barvu, vhodnou podle mě právě na zimu či jaro, kdy je pleť bledší. Na opálené pokožce by asi moc nevynikla. Při jedné vrstvě dostanete opravdu jen světlý nádech, ale dá se hodně dobře vrstvit a už při dvou vrstvách vám vykouzlí pěkné zdravé tvářičky :-)


Měla jsem pocit, že balení je poměrně malé a rychle jí díky její konzistenci vypotřebuji, ale opak je pravdou. Stačí prstem jemně zakroužit na povrchu a takové množství bohatě stačí.





Problém bude její výdrž. Neuvedu vám asi přesný počet hodin. Protože se tak často v zrcadle nekontroluji, ale celý den rozhodně nečekejte. Možná, že je to hlavně můj problém, protože mám obecně s výdrží velké problémy, ať je to make-up, stíny nebo pudr, ještě se mi nestalo, že by mi něco na obličeji vydrželo v nězměněném stavu celý den.

Jako další neopomenutelnou výhodu bych zmínila, že bude praktická na cestování, což je pro mě velice důležité při každotýdeních přesunech z koleje domů. Je to praktické a rychlé a nemusíte s sebou ještě navíc tahat štětec. Za mě tedy velké ano :-)

Výsledný efekt je podle mě ale velice povedený, poslední dobou ji používám snad každý den, právě pro její snadné a rychlé použití, kdy nemusím zápasit se štětcem a je téměř nemožné to s ní "přehnat" a vypadat jako Marfuša.
Celkové skóre bych tedy viděla na 8/10 za tu výdrž.

Pořídili jste si z této kolekce taky něco? A co říkáte obecně na pěnové tvářenky?

Pěkný zbytek víkendu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images